• Anonym (skadad)

Orgasm med extrem kramp i benen

Hej

Jag är en kille på drygt 30 år och jag har ett för mig allvarligt och konstigt problem.

För tre till fyra veckor sedan så hade jag och min fru sex och efter att hon kommit så fick jag en avsugning som avslutning på sexet. Under avsugningen stod jag på knä i sängen med fötterna precis utanför kanten med ena handen på sängramen, ungefär som jag har gjort många ggr förr.  När jag under denna avsugning fick orgasm och sprutade i munnen så var orgasmen så intensiv att jag fick extrem smärtande kramp i benen/lårmusklerna och nästan flög ur sängen ner på golvet. Denna extremt hårda orgasm som jag aldrig upplevt förut verkar nu ha skadat mina lårmuskler. Känner mig väldigt ste och svag i benen och har problem att gå nerför i något lutande trotoarer. Musklerna i låren som "håller emot" utförs gången stelnar till och vill inte vara med och jag stapplar mig frammåt och känner mig som en 80 årig gubbe. Springa eller ta lite snabba skutt över ett övergångsställe funkar inte heller, benen stelnar till och jag får svårt att snabbt ta mig över övergångsstället. Att gå i trappor funkar skapligt men det känns inte alls som det var tidigare, lättare uppför än nedför. Att promenera rakt fram i lugn takt funkar skapligt även om jag känner att benen är stela, att promenera uppåt på luttande vägar/trotoarer funkar ganska bra om man jämför med utför/rakt fram.

Problemen med min gång och lårmuskler är grymt störande och jag skäms när jag möter folk i trafiken när mina ben inte vill vara med och jag stapplande tar mig frammåt, känner mig som som en 80 åring med behov av rullator. Har inte vågat prova att cykla än men jag nyfiken på hur det funkar, funderar på om det kanske kan mjuka upp bnen

Vafaan gör jag nu, går till doktorn och säger att min frus avsugning har pajja mina lårmusker?!

Finns det någon som har upplevt samma sak?

• Svar på tråden Orgasm med extrem kramp i benen
  • HäckHäxan

Gå på massage och stretcha ut musklerna. Värme är bra.

Nu har jag inte fått en avsugning som din, men kramper i benen har jag. Liten fråga har du mycket benmuskler, alltså muskulösa ben helt enkelt?

Canis meus id comedit
  • Anonym (skadad)

Normala ben skulle jag säga, inte spaghetti och inte fotbollsproffs ben men nog ser jag lite lårmuskler när jag spänner dem iaf.  Ganska stor (191cm) med breda axlar osv så jag har väll matchande ben.

Får 30min massage genom jobbet varannan vecka, har fått helkroppsmassage med benen inkluderat, får be henne gå på benen lite extra. Har kört ormsalva och nyss nån aloevera kräm som hettar skönt.

Vad kan ha hänt, gör ju inte ont mer än när jag stödjer på benen på olika sätt.

• HäckHäxan
    Anonym (skadad) skrev 2014-03-14 23:40:05 följande:
    Normala ben skulle jag säga, inte spaghetti och inte fotbollsproffs ben men nog ser jag lite lårmuskler när jag spänner dem iaf.  Ganska stor (191cm) med breda axlar osv så jag har väll matchande ben.

Får 30min massage genom jobbet varannan vecka, har fått helkroppsmassage med benen inkluderat, får be henne gå på benen lite extra. Har kört ormsalva och nyss nån aloevera kräm som hettar skönt.

Vad kan ha hänt, gör ju inte ont mer än när jag stödjer på benen på olika sätt.
    Så du har fått massage efter att det hände? Du kanske borde kolla upp det då, kan vara fibrer i musklerna som släppt eller ett fäste så släppt lite.
    Canis meus id comedit
  • Anonym (skadad)

Japp har fått massage efter det hände, minst en gång men kanske två, kommer inte ihåg säkert.

Ja ja borde nog kolla upp det egentligen, men vad skall jag säga när de frågar om vad som hänt,

Om de e nå muskelfibrer som släppt borde det inte typ göra ont hela tiden eller?

Läker det ihop av sig själv eller måste man få nå hjälp? hur länge kan det ta innan det är läkt?

• Anonym (Förstår)

Måste vara jobbigt! Nu är ju jag kvinna men upplever ibland smärtsamma kramper efter de bästa orgasmerna. O då du då får jag kramp i rumpan, det riktigt ilar från en bit in i analen och upp i svanskotan. Efter vaginalt samlag dessutom. Detta avtar på ett par timmar men skulle jag gå runt å ha det som du så hade jag inte dragit mig för att gå till läkare. Iväg med sig nu!

Svar på tråden Orgasm med extrem kramp i benen