• Anonym (Runkad)

    Skönare att bli avrunkad

    Jag tycker det är mkt skönare och mer upphetsande att tjejen runkar än att ha penetrerande sex. Vi brukar vanligen ha "vanligt" sex tills hon kommer och sedan avsluta med att hon sitter framför mig och runkar. För mig är det mest transportsträcka tills avslutningen kommer. Vi är båda väldigt nöjda med vårt sexliv, även om hon ibland blir lite uttråkad att runka om det tar tid.... 😄 Någon annan som tycker tycker som jag att det är skönare att bli avrunkad än att ha "vanligt" sex? Någon tjej som upplever samma sak med sin man/kille?

  • Svar på tråden Skönare att bli avrunkad
  • Anonym (kanske)

    Min kille är nästan likadan, fast han har inga problem med att komma direkt men vill gärna göra det på någon del av min kropp vilket resulterar till vanligt sex tills det är nära och sen rynka för att komma. Tror iofs att det för hans del mest handlar om dominans och tanken på att spruta mer mig.. tacksam är jag så jag inte alltid uppskattar att killen kommer i mig

  • Anonym (Runkad)
    Anonym (kanske) skrev 2014-03-15 14:19:25 följande:
    Min kille är nästan likadan, fast han har inga problem med att komma direkt men vill gärna göra det på någon del av min kropp vilket resulterar till vanligt sex tills det är nära och sen rynka för att komma. Tror iofs att det för hans del mest handlar om dominans och tanken på att spruta mer mig.. tacksam är jag så jag inte alltid uppskattar att killen kommer i mig

    För mig är det mer dominans från min sambo. Hon har mkt makt när hon sitter på mig och runkar. Rätt ofta har hon tagit på sig kläder medan jag är naken... Vad tycker du om att runka då?
  • Anonym (kanske)

    Jag brukar inte runka jag suger, antar att jag fruktansvärt dålig på att använda mina händer. Sen vet jag att min kille hellre vill att jag suger än använder händerna. Så för att svara tror inte jag har så mycket emot det mer än osäkerhet att jag troligen är kass på det

  • Anonym (sexy)

    Skönare än vanligt sex vet jag inte men jag har märkt att när tjejen runkar mej så blir det helt annorlunda än om jag gör det själv.
    Precis jag nästan kommer så stannar det upp och känslan bara ökar tjejen har flera gånger trott att hon gjort för hårt så man fått säja nej fortsätt fortsätt.
    Det är så otroligt skönt.

  • Chr1s
    Anonym (sexy) skrev 2017-09-26 22:47:12 följande:

    Skönare än vanligt sex vet jag inte men jag har märkt att när tjejen runkar mej så blir det helt annorlunda än om jag gör det själv.

    Precis jag nästan kommer så stannar det upp och känslan bara ökar tjejen har flera gånger trott att hon gjort för hårt så man fått säja nej fortsätt fortsätt.

    Det är så otroligt skönt.


    I min erfarenhet så håller jag med dig. Det är, om inte 100% skönare än att runka av sig själv. Såvida de vet vad de gör.
  • Anonym (Man)

    Jag skulle vilja göra det oftare, tycker också det är sjukt hett! Sista tiden har det blivit lite mer, men vi brukar göra så att jag runkar tills jag är Jätte nära att komma. Och precis innan håller jag bak förhuden och låtet henne runka bara ollonet och massera det medans jag sprutar. Intensivare orgasmer har jag aldrig varit med om...

  • Anonym (sexy)
    Anonym (Man) skrev 2019-04-29 08:10:06 följande:

    Jag skulle vilja göra det oftare, tycker också det är sjukt hett! Sista tiden har det blivit lite mer, men vi brukar göra så att jag runkar tills jag är Jätte nära att komma. Och precis innan håller jag bak förhuden och låtet henne runka bara ollonet och massera det medans jag sprutar. Intensivare orgasmer har jag aldrig varit med om...


    Jag brukar låta tjejen runka skaftet med förhuden tillbaka utan att röra ollonet känslan blir väldigt utdragen vid orgasm.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Runkad) skrev 2014-03-15 11:23:45 följande:

    Jag tycker det är mkt skönare och mer upphetsande att tjejen runkar än att ha penetrerande sex. Vi brukar vanligen ha "vanligt" sex tills hon kommer och sedan avsluta med att hon sitter framför mig och runkar. För mig är det mest transportsträcka tills avslutningen kommer. Vi är båda väldigt nöjda med vårt sexliv, även om hon ibland blir lite uttråkad att runka om det tar tid.... ???? Någon annan som tycker tycker som jag att det är skönare att bli avrunkad än att ha "vanligt" sex? Någon tjej som upplever samma sak med sin man/kille?


    Jag tycker att bli avrunkad är bättre än vaginalt sex,mest för att hon styr allt, tempo hårt löst etc.

    skulle nog uppskatta att 8 av 10 ggr så avslutar hon mig med handen.
  • silver33

    Jag älskar när hon både runkar och suger om vartannat tills jag kommer. Helst vill jags pruta rakt upp i hennes mun, men det är lite olika vad som händer. Hon sväljer dock om jag kommer i munnen, vilket är oerhört tändande!


    Ber jag henne att ta det i munnen så gör hon det...sen kysser vi varandra. Jag kommer lättare när hon runkar eller suger än när vi har vaginalt,, samma för henne. Hon kommer när jag slickar, inte när jag tar henne. Älskar verkligen oralsex!

Svar på tråden Skönare att bli avrunkad