Vad menas med att man puffar någon på fb?
Som rubriken lyder.
Vad menas med att man puffar någon på facebook?
Som rubriken lyder.
Vad menas med att man puffar någon på facebook?
Hade man gjort det i verkligenheten och inte på nätet, så hade man typ "petat" eller "lätt knuffat" till personen för att säga "hålla, är du där?". Så tänker jag i alla fall.
nått med pipa o tobak tror ja
Hur svårt kan det vara att googla efter svaret?
www.facebook.com/help/451424538215150/
Tack för era svar men jag förstår ändå inte vitsen med att ständigt bli puffad på.
Puffar tillbaka och då skickar de åter en puff.
Det är bara killar som skickar puffar till mig (jag är tjej).
Börjar tro mera på att puffar är flirtar :).
Tack för era svar men jag förstår ändå inte vitsen med att ständigt bli puffad på.
Puffar tillbaka och då skickar de åter en puff.
Det är bara killar som skickar puffar till mig (jag är tjej).
Börjar tro mera på att puffar är flirtar :).
Jag har med det problemet. Jag får puffar hela tiden av både killar och tjejer. Jag har frågat mina vänner varför dom puffar mig men då svarar dom bara "kul" eller något liknande. Man borde kunna blockera den tjänsten om man inte vill ha den.
En kille puffar mig hela tiden och jag skickar bara tillbaka puffen ibland.
Men så fort jag skickat den tillbaka till honom så går det max fem minuter så får jag en puff från honom igen.
Har svårt att tro att det bara är typ Hej!, hej! hej igen!, hej!, hej!..........i all oändliget.
Jag och min son puffar på varandra hela tiden... minst några gånger per dag!
Borde jag kanske anmäla mig själv.... för något?
Puffa är kram på dig vad jag lärt mig.
Att puffa någon är detsamma som att visa sitt intresse för den personen. Iaf som jag förstått det efter att ha fått ständiga puffar från diverse ytligt bekanta killar som jag tillslut ledsnade på och helt enkelt frågade varför dom puffade. Alla svarade likadant.