Mitt vänster öra rör sig "vibrerar"
Hej. Jag är en kille på 27 år. Försökte få tips och råd på Flashback men fick bara en massa onödiga kommentarer. Jag har bra erfarenhet av folket på familjeliv så gör ett försök till här. Nu till mitt problem. Behöver verkligen svar av någon kunnig alternativt av någon med samma problem. För ungefär en månad sedan började mitt vänster öra "röra" på sig. Alltså om ni tänker er öronmusslan, i toppen av öronmusslan, ytterörat, så vibrerar det något otroligt emellanåt. Så fort jag masserar örat så slutar det. Under en månads tid så har det vid två olika tillfällen blivit bättre, alltså örat har vibrerat mindre än vanligt. Jag har ätit magnesiumtillskott under en veckas tid nu i tron om att det kan vara orsaken vilket har gjort det bättre men vibrationer förekommer ändå emellanåt. Tacksam för svar och gärna av någon som har varit med om något liknande förut. Kan låta komiskt men det är verkligen ett problem för mig . Ovanstående är inte inbillning då flera personer i min omgivning har bevittnat mitt öra då den tycks ha en vilja att flyga iväg. Ber om ursäkt för eventuella stavfel.