Gravidkläder i större storlek?
Hej!
Jag funderar vart man kan hitta gravidkläder (framförallt byxor) i storlek 48?
Tycker nämligen inte att H&M's jeggings i strl. 46 sitter perfa... >.
Hej!
Jag funderar vart man kan hitta gravidkläder (framförallt byxor) i storlek 48?
Tycker nämligen inte att H&M's jeggings i strl. 46 sitter perfa... >.
www.bonprix.se har mammakläder i stora storlekar sen finns det en del på asos.com samt newlook.com. Grattis till bebisen :)
jag har stl 48 och hittade ett par jeans på hm som passade i stl 46 men dåligt utbud. vart inne och tittat på bonprix och dom har massor men vet inte hur storlekarna är där. är dom stora eller små i stl 48? svårt att veta när man inte kan prova
ok åh va bra med lite tips. det är ju sånt som gör att jag inte handlar på nätet just för allt krångel om det inte passar men såg ett par hängslebyxor där, så klassiskt som det går när man är gravid haha dom vill jag ha
www.bonprix.se har mammakläder i stora storlekar sen finns det en del på asos.com samt newlook.com. Grattis till bebisen :)
beror på när du föder?
för det första graviditet köpte jag större storlekar och med dyra jacka... de dessa var XL och XXL som 48 o efter förlossningen bar jag runt 56 storlek.
det andra bar jag endast L och köpte några o sparade men minns inte vart jag lade dom nånstans
det tredje ankommer i maj och jag har bara köpt fyra leeings , tre av dom redan sönder var h&m. en från bon Prix mkt bättre kvalitet o den har inte gått sönder. Helt nöjd! Köpte fyra st t.-shirt o en tröja allihopa är L från h&m. Jag sket i jeans byxor osv. Känns onödigt.... hihi
Men som sagt vad jag tycker är bästa med bonprix.se säkert bra där jämför med h&m.
Lycka till!:)
Okej, tack för din feedback!
Jag är beräknad till 26/7, så behöver mammakläder ett tag till