Nån som köpt en "Postkaka"?
Nån som testat denna tjänsten?
www.postkaka.se/
Bra eller anus?
Nån som testat denna tjänsten?
www.postkaka.se/
Bra eller anus?
Nääh vad coolt! Har inte testat med sidan läggs i mina favoriter för framtida bruk
Japp vi har testat, funkar jättebra och goda har alla som vi skickat till sagt iallafall, tror vi har skickat alla sorterna under årens lopp..
Går tydligen jättebra att få ned i en vanlig brevlåda..
Så bra! Det är ju verkligen en kul grej.
Vi beställde en "Postnöt", en tårta med mkt nötter i, får se om den blir uppskattad.
Hur betalar man? Det star bank och plusgiro, vad ar det? Kommer fakturan i efterhand?
Forlat en utlandssvensk.
Vi betalade via bankgiro, över nätet. Man bara för över pengar till det konto dom anger i mailet man får från dom.
Fakturan får du alltså i din email, ca en minut efter att du bekräftat din beställning.
Men om man inte har tillgang till bankgiro kan man inte bestalla da?
Jag bor inte i Sverige namligen. Hur lange kan man vanta med att betala? Tankte skicka till mina foraldrar sa kan dom betala in sen men jag vill ju inte saga nagot innan kakan kommit. De betalar rakningar pa internet pa nagot vis, kan man gora det med kakforetaget?
Man kan nog bara betala via postgiro eller bankgiro tror jag, men det kan man göra via sin "Internetbank" ja.
Man har 10 dagar på sig att betala.
Kan man verkligen inte föra över pengar till giron från utlandet?
Jag säljer grejer på Tradera, och då har folk ibland handlat av mig från t ex England, Tyskland, Norge osv. Och dom har kunnat föra över pengar till mitt konto, man behöver nåt typ landsnummer tror jag bara.
Formodligen kan man det men mamma skoter mina rakningar i Sverige, lattare sa.
Men om man inte behover uppge nagot kontonr vid bestallningen sa kan jag ju bestalla en och sa far mamma betala nasta vecka.
Men kakan ar god och frasch nar den kommer fram da? Vilken ar godast forresten?
SWIFT-adress är det man behöver ha om man ska betala från utlandet tror jag.
Man behöver inte ange nåt kontonummer nej.
Nu ska jag gå och sova och drömma om tårtor. Natti.
Nattinatti.
Nu har jag bestallt en kaka. Hoppas den hinner fram till Alla Hjartans dag.
Det blir inget strul med det har foretaget va? Nagon som vet? Har ni bra erfarenheter av dom? *nervos*
Det blir nog inget strul, dom verkar seriösa. Och det är ju bara typ 150 spänn det handlar om.
Vilken rolig grej! Hade jag haft lite mer pengar hade jag beställt en till min pojkvän nu till alla hjärtans dag. Lägger den i mina favoriter och beställer en när vi firar 2 år istället.
har oxå beställt därifrån och det var inga problem.
tärtan kom fram i tid och var tydligen jättegod
De är väldigt seriösa, de har mycket gott omdömme! Företaget finns här på orten, eller i en by utanför Övik.. Så allt gott att säga om postkakan, har aldrig hört något negativt!
Sambon har köpt hem direkt i bageriet nån fredag när han varit i den byn och jobbat, så ja, de är goda!
kan beställa mot vanlig faktura men då tar de en avgift för det typ 20 kr lr liknande