Har använt skrev 2014-04-14 13:59:38 följande:
Hej!
jag har beställt från goldpharma, har lång cykel och få ägglossningar, jag beställde innan jag fick mitt andra barn för 4 år sedan, fick hem det på 3 dagar. Funkade som det skulle, fick 10 tabletter a 50mg, vilket jag åt i två cykler (5 i varje cykel) för på andra försöket blev jag gravid med tvåan :)
Har nu beställt igen förra månaden och är nu inne på kur två, funkar precis som förut, även fast det är olika märken, är innehållet detsamma som i Sverige (Clomifen är den verksamma substansen). Man får även fylla i varför man behöver läkemedlet (jag skrev utebliven ägglossning) fick ett recept som en läkare skrivit ut till mig och en ordinerad kur med beskrivning (hur man tar dem)
Kostar ca 275kr tror jag för 10 tabletter. Tar ca 3 dar med posten, man får hem dem i ett litet vitt vadderat kuvär, diskret förpackat!, jag betalade båda gångerna med kort och det funkade perfekt.
Man kan även dela tabletterna och börja med en dos på 25mg, då räcker tabletterna till 4 försök, kan vara bra att känna efter då de har en del biverkningar (värmevallningar, humörsvängningar) kände av äl mycket bra när jag åt dessa vilket jag aldrig gör i vanliga fall. Så på mig funkar det fint! Blev som sagt gravid på andra försöket första gången.
Tusen tack för ditt svar! Jag har försökt läsa så mycket som möjligt, och blev lite nojjig att det skulle bli överstimulans. Tvillingar är inget jag oroar mig för, och att det blir fler än det kanske är väldigt ovanligt :)
När började du äta dina? Jag har inte haft mens sen i november, men fick ont i bröstvårtorna igår och då brukar mensen komma som ett brev på posten inom 14 dagar.