• kenneth56svedala

Den stora KENNETH tråden! volym 1,0

ni som kör off topik i mina andra trådar, här kan ni skriva vad ni vill till mig,
    ni kan beklaga er över min existens, samt ni kan hylla mig,
    lätta er hjärta

Im here, are you clear, get uze to it!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Den stora KENNETH tråden! volym 1,0
  • Anonym (Patricia)

Hur gammal är du?

• Anonym (gillar)

Jag gillar ditt sätt att säga som det är eller iallafall så som du ser det. Sen att det retar en och annan extremfeminist gör det hela lite roligt.

• kenneth56svedala
    SkogsmulIe skrev 2014-03-16 00:01:06 följande:
    Gissar att du själv röstade på alternativ 1? Glad

nej, det skulle förstöra den verkliga synen på mig,
    vill veta vad folk här tkr om mig då jag ständigt ska bli lynchad värre än mesias
  • kenneth56svedala
    Anonym (gillar) skrev 2014-03-16 00:01:53 följande:
    Jag gillar ditt sätt att säga som det är eller iallafall så som du ser det. Sen att det retar en och annan extremfeminist gör det hela lite roligt.

alla mina trådar går ihop faktamässigt,
    ¨ja Sverige e inte som det en gång var, när ja var 21 så var ja ihop med en 13åring, o det var ingen som höjde ögonbrynen för det, men nu kallar de mig för pedofil, och ändå har ja inte legat med någon yngre än 15 de senaste 35åren
  • kenneth56svedala
    SHAKAWKAW skrev 2014-03-16 00:04:26 följande:
    Vem är Kenneth? Obestämd

det är en mandelögd trevlig herre, med några extra trivselkilon som lämnat ett dött 20årigt förhållande o gift mig med en vacker 20årig kvinna, min sexlust har ökat, likt min aptit på livet o det goda i livet,
    väntar barn dessutom,
  • LillaJag06
    kenneth56svedala skrev 2014-03-16 00:08:53 följande:

det är en mandelögd trevlig herre, med några extra trivselkilon som lämnat ett dött 20årigt förhållande o gift mig med en vacker 20årig kvinna, min sexlust har ökat, likt min aptit på livet o det goda i livet,
    väntar barn dessutom,
    Som du vill vara otrogen mot?

Nä det är faktiskt inte okej.
Svar på tråden Den stora KENNETH tråden! volym 1,0