• Svar på tråden Ebay? hur funkar det med frakten?
  • hejnina

Om du trycker på "Add to cart" (som betyder "lägg i kundvagnen"), och sen kickar uppe i ena hörnet på just kundvagnen så kan du se vad summan blir totalt. Annars står frakten under shipping: $21.74 (ungefär 138.71 SEK). Min erfarenhet är dock att frakten kan ändras beroende på vars man bor, så jag brukar add to cart och se totalpriset uträknat :) sen kan man bara plocka bort varan därifrån om man inte vill ha den!

• kvinnan03

jag har aldrig använt ebay i hela mitt liv så det är därför jag undrar

ska nu pröva det du skrev tack för svar

• hejnina
    kvinnan03 skrev 2014-03-16 07:14:50 följande:
    jag har aldrig använt ebay i hela mitt liv så det är därför jag undrar

ska nu pröva det du skrev tack för svar

Nej jag förstår, jag har rätt nyligen börjat handla där själv :) men jag brukar handla från brittiska ebay för att vara säker på att inte behöva betala tull - vilket man kan behöva göra när man beställer från amerikanska. Jag vet inte riktigt hur det där funkar.

Modigt att handla från ebay när man inte är så bra på engelska!

Lycka till :)

• kvinnan03

nu hänger jag med lite här
    223.25 SEK byxor
    frakt: 138.71 SEK

• hejnina
    kvinnan03 skrev 2014-03-16 07:16:59 följande:
    nu hänger jag med lite här
    223.25 SEK byxor
    frakt: 138.71 SEK
    Mm, precis! Men som Vickan säger så kan det tillkomma avgifter när man beställer från amerikanska ebay. Den biten kan jag inte hjälpa dig med tyvärr, men Vickan skickade en länk så du kanske kan kolla? Det är en avgift för att ta in det i Sverige. 
  • hejnina

Kolla om du hittar likadana byxor på www.ebay.co.uk/ istället, brittiska ebay, då kan du vara säker på att kostnaden är det som står på sidan. Tillkommer inga avgifter därifrån :)

• kvinnan03

oj det var bra ni sa det....så jag inte beställde därifrån ska kolla med den eaby du skrev nu

Svar på tråden Ebay? hur funkar det med frakten?