Killar/män: Tjejer/kvinnor med tatueringar?
Hade en diskussion igår, huruvida kvinnor med tatueringar på armarna är okvinnligt.
Så jag blev nyfiken.
Vad tycker ni killar/män där ute!? :P
Hade en diskussion igår, huruvida kvinnor med tatueringar på armarna är okvinnligt.
Så jag blev nyfiken.
Vad tycker ni killar/män där ute!? :P
Vackrast på kvinnor är givetvis att de inte har några tatueringar alls. Om de nödvändigtvis ska ha det(gäller såklart även män) ska de vara rätt små och diskreta. Det värsta är stora blaffor som är massproducerade eller folk som skriver namnen på sina kära. Men om de gillar det ska de göra det förstås.
Jag tycker alla tatueringar är fula oavsett om de är på männ eller kvinnor. Har ännu inte sett en tatuering som jag tycker är fin.
Jag tycker det, men har många vänner som har det och så länge de älskar sina tatueringar så är jag glad för deras skull. Men kan inte låta bli att tycka det. Tycker nog tatueringar är rätt okvinnligt alltid. Men inget jag säger högt för det är inte viktigt vad jag tycker.
Inga alls. Tatueringar är sjukt fult och avtändande.
Jag gillar genomtänkta välgjorda personliga tatueringar som är rätt placerade :) stora eller små spelar ingen roll, men absolut inte tatueringar som är gjorda "bara för att". Men det är jag det :) hur andra gör är helt upp till dom. Så generellt så gillar jag tatueringar på alla :)
Jag gillar tatueringar som är små och lätta att dölja, men ändå betyder något. Vad tycker ni män om det?
Gillar inte tatueringar, kommer aldrig att skaffa!
Vi gillar tatueringar och ska göra fler! Han gillar att jag ska göra fler, har bara 1 i dagsläget. Han har en del..snygga..inget plotter utan snyggt.
Lite chockerad över att "inga tatueringar alls" fått flest röster än så länge.
Fortsätt rösta! :)