• Anonym (Kiara)

Snuskiga repliker under sex - hjälp

Nu är det såhär att min man älskar när man pratar snusk medan man har sex och även som förspel.. Men jag är så jävla dålig på detta och vet inte vad jag ska säga?? Ifall man smsar så är det en annan grej och lättare och känns inte lika överdrivet.. Något jag kan säga är typ jag älskar din kuk, sen har jag ingen aning?? Kan någon ge mig något tips på vad man kan säga eller kan ni män säga vad ni blir upphetsade utav att höra? Tack !!

• Svar på tråden Snuskiga repliker under sex - hjälp
  • Anonym (Kingen)

En tråd i ämnet räcker inte?

• Anonym (Vuxen)
    Anonym (Kiara) skrev 2014-03-17 03:53:50 följande:
    Nu är det såhär att min man älskar när man pratar snusk medan man har sex och även som förspel.. Men jag är så jävla dålig på detta och vet inte vad jag ska säga?? Ifall man smsar så är det en annan grej och lättare och känns inte lika överdrivet.. Något jag kan säga är typ jag älskar din kuk, sen har jag ingen aning?? Kan någon ge mig något tips på vad man kan säga eller kan ni män säga vad ni blir upphetsade utav att höra? Tack !!
    Bra nybörjartips är: berätta vad du ska göra, vad du gör och vad du har gjort, t.ex. nu ska jag suga din kuk, nu suger jag din kuk och jag sög din kuk. Låter trivialt men är ett bra sätt att börja med sexprat.
Svar på tråden Snuskiga repliker under sex - hjälp