• Anonym (!)

Yes!

Har haft noll intresse för sex i två års tid. Har inte varit attraherad av min man och varit jävligt orolig för relationen pga detta. För mig med övergrepp i bagaget så funkar det inte att lägga sig på rygg, blunda och tänka på England. Då mår jag dåligt både under sexet och efteråt. 

I natt hände det märkliga att plötsligt fanns lusten där. Och jag struntade i att jag egentligen var trött och ville sova och tog initiativet till sex. Jag fick inte orgasm men det kändes åtminstone som något jag ville göra och inte något jag fick "övertala" mig själv till att ställa upp på. 

Hur man sen ska lyckas få maken att jobba på att inte komma på direkten får bli en senare fråga. Jag måste ju få komma också. 

Det känns hursomhelst fint idag och jag ville bara dela med mig för det var ett sånt steg på rätt spår för relationen. 

• Svar på tråden Yes!
  • Anonym (Claudia)

Härligt, grattis!

• Anonym (:))

Härligt TS!!

Vet hur det kan vara med övergrepp i bakgrunden och när den dagen kommer att det känns så jävla rätt och att man gör saker av ren och skär vilja och lust!

Hoppas det fortsätter så!!

• Anonym (Jadu)

Du får honom att inte komma på direkten genom att ha sex med honom oftare - så vi får hoppas du börjar känna dej regelbundet kåt, så att han törs lita på att du vill ha sex med honom och kan lära sej att inte vara så exalterad att han skjuter på en gång.

Såg framför mej MARDRÖMS-scenariot nu, där han levt sexlöst med dej och stått ut, och nu får du plötsligt en sexdrift - och då duger inte Han åt Dej. 

Låt det inte bli så. 

Lycka till, båda två.

Svar på tråden Yes!