• Snartfrueriksson

Tips på hunddagis/hundpensionat

Vi ska till Ullared o Liseberg i sommar. Söker därför tips på hunddagis/hundpensionat runt ullared eller på vägen till liseberg från ullared eller runt liseberg! Måste vara en som tar emot stora hundar :) hunden måste vara där när vi är på liseberg.

• Svar på tråden Tips på hunddagis/hundpensionat
  • Fanny b

Det finns ett hunddagis precis utanför Ullared, som tar emot kundernas hundar Jag har för mig att det finns något liknande utanför Liseberg.

• Snartfrueriksson

Jag vet att de finns ett hunddagis nästan vid ullared som man kan lämna in hunden när man handlar är de samma vi tänker på ?

• Lindsey Egot the only one

Varför inte hitta nån du känner som kan ta hunden. Vet en tjej som lämnade in sin hund på pensionat och hunden hade fått skabb där och de hade stora problem att blu av med skabben,

• Fanny b
    Snartfrueriksson skrev 2014-03-17 11:22:39 följande:
    Jag vet att de finns ett hunddagis nästan vid ullared som man kan lämna in hunden när man handlar är de samma vi tänker på ?

Jag tror det. Det var med i tv-serien Ullared.
  • Snartfrueriksson

De är inte många som vill passa henne pga en orsak o sen har vi råkat boka midsommar helgen o då är de inte lätt att få hundvakt. Då är de samma men tyvärr har hon inte öppet den dagen :/

Svar på tråden Tips på hunddagis/hundpensionat