• katt33

    Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?

    Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?
    Detta är ett företag som påstår sig sälja och lotta ut äkta märkesvaror från de stora och kända märkena.

  • Svar på tråden Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?
  • Emmalinnéa
    katt33 skrev 2014-03-17 18:21:11 följande:
    Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?
    Detta är ett företag som påstår sig sälja och lotta ut äkta märkesvaror från de stora och kända märkena.
    Det är ett  företag som säljer piratkopior precis som brandsinfashion 
  • SoStylish

    Råkat ut för skulle jag inte säga då jag aldrig skulle gå på den där skiten, men jag har sett deras reklamer ganska ofta på Facebook!

  • katt33
    Elopi skrev 2014-03-17 18:56:46 följande:
    Det är kopior förstår du väl?
    Ja,såklart förstår jag det!
    Det var därför som jag frågade om det är någon som har råkat ut för detta företag.
  • Elopi
    katt33 skrev 2014-03-17 19:02:13 följande:
    Ja,såklart förstår jag det! Det var därför som jag frågade om det är någon som har råkat ut för detta företag.

    Deras annonser har jag råkat ut för men jag skär hellre av mig en fot än att gå runt i kopior.
  • SoStylish
    katt33 skrev 2014-03-17 19:02:13 följande:
    Ja,såklart förstår jag det!
    Det var därför som jag frågade om det är någon som har råkat ut för detta företag.
    Vad har du själv råkat ut för?
  • katt33

    Företaget är tydligen polisanmält på grund av uteblivna leveranser trots mottagna förskottsbetalningar till bankkonto.

  • Elopi
    katt33 skrev 2014-03-17 19:08:00 följande:
    Företaget är tydligen polisanmält på grund av uteblivna leveranser trots mottagna förskottsbetalningar till bankkonto.

    Rätt åt de drabbade. Hoppas att tåget för pengarna tillbaka har gått.
  • puss

    Dom ba DELA BILDEN SÅ FÅR DU EN GRATIS LV-VÄSKA!!!

    och folk gör det. Omg troligt liksom.

Svar på tråden Är det någon som har råkat ut för företaget Fashion You Know?