• Swadika

Vi som ska/har sökt till förskollärare och vill följas åt

Idag öppnades anmälan för höstterminen. Någon mer som ska/har sökt till förskollärare till hösten 2014 och som vill följas åt? Allt ifrån besked till om man behöver lite pepp under skolgången. 

Vilken/vilka skolor ska ni/har ni sökt till? Ska ni göra högskoleprovet? 

• Svar på tråden Vi som ska/har sökt till förskollärare och vill följas åt
  • justme91

hej! ska söka nu i dagarna till förskollärare i jönköping och nåt mer ställe. Så taggad nu :) var ska du söka in? högskoleprovet ska jag göra med och är riktigt nervös inför det!!

• Swadika

Jag tror att jag ska söka in i Norrköping i första hand, men har funderat på om jag skulle välja Jönköping som första också. Men tror det blir Norrköping för det är närmre och inte riktigt lika långt att pendla :)

Är också sjukt nervös inför högskoleprovet, haha har alltid varit dålig på prov och får alltid hjärnsläpp när jag skrivit prov tidigare. Men försöker att "träna" genom att kolla gamla högskoleprov. Men vill inte träna för mycket med tidspress, då kommer jag få panik under provdagen. Haha :)

• Swadika
    justme91 skrev 2014-03-17 21:16:45 följande:
    hej! ska söka nu i dagarna till förskollärare i jönköping och nåt mer ställe. Så taggad nu :) var ska du söka in? högskoleprovet ska jag göra med och är riktigt nervös inför det!!
    Välkommen till tråden glömde jag säga ^^
  • Elinpelin84

Jag har sökt in i Trollhättan =)
    Ska göra högskoleprovet, är dock värdelös på matte :( 10 år sen jag gick i skolan så glömt allt.
    Men men får väl chansa =)

• Swadika
    Elinpelin84 skrev 2014-03-18 10:46:13 följande:
    Jag har sökt in i Trollhättan =)
    Ska göra högskoleprovet, är dock värdelös på matte :( 10 år sen jag gick i skolan så glömt allt.
    Men men får väl chansa =)
    Välkommen till tråden :) 

Haha jag förstår precis, jag är också värdelös på matte, men man får väl gissa eller se om det låter rimligt helt enkelt :)
  • MålaMittHjärta

Hej hoppar gärna in här :)
    Jag har sökt in till Kristianstad i första hand och sen Malmö. Hoppas verkligen att jag kommer in för jag är så trött på att jobba som timmis både inom äldreomsorgen och på förskolor.

Mamma till världens sötaste Elvis <3
  • Swadika
    MålaMittHjärta skrev 2014-03-19 09:52:33 följande:
    Hej hoppar gärna in här :)
    Jag har sökt in till Kristianstad i första hand och sen Malmö. Hoppas verkligen att jag kommer in för jag är så trött på att jobba som timmis både inom äldreomsorgen och på förskolor.
    Välkommen till tråden :D 
  • MålaMittHjärta
    Swadika skrev 2014-03-19 09:56:19 följande:
    Välkommen till tråden :D 
    Tack :)
    Mamma till världens sötaste Elvis <3
  • Nickimatsson

Hej! Är det någon mer som har sökt in till Södertörn? Nu går jag bara och väntar på ett svar, vill så gärna komma in :)

• Nickimatsson

Hej, är det någon mer som har sökt till Södertörn? Nu går jag bara och väntar på svar, vill så gärna komma in :)

Svar på tråden Vi som ska/har sökt till förskollärare och vill följas åt