Tunnhårig & förälskad
Ja vad ska man säga... Jag är ny på ett jobb & har träffat en tjej på jobbet (jag är kille), kärlek vid första ögonblick för min del, jag har ingen aning om hon är riktigt så intresserad men jag tycker ändå hon verkar vara det, jag kanske har missförstått det hela, vet inte riktigt men hur som helst... Jag är påväg att bli tunnhårig, brukar använda keps för att dölja mitt hår, det är liksom i mitten av huvudet eller vad man ska säga som jag är tunnhårig. Luggen är fortfarande där fast ovanför luggen dvs mitt på skallen så är det väääldigt lite hår, för övrigt har jag ett helt vanligt hår. Man blir lätt lurad då man ser mig själv i keps, man tror jag har långt hår utan keps men egentligen har jag bara långt hår på bakhuvudet, luggen & på sidorna.
Vad gör man? Frågar man tjejen vad hon tycker, om jag ska klippa mig eller ha kvar det som det är? Eller kommer hon bli så äcklad att hon inte vill kolla på mig igen? Klippa väldigt kort kan vara en utväg men vet inte om hon kommer gilla mig då utan hennes bekräftelse...
Hur som helst, jag kommer operera mig själv om kanske 1 år när jag får nog mkt pengar för att göra en hårtransplantation så jag blir 'normal' igen. Men det hjälper inte det faktum att jag är förälskad i den här tjejen IDAG, gud vad jobbigt, önskar jag inte gick till det här jobbet öht......
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-18 14:29
Glömde tillägga: Vi är unga, 20-25