• Anonym (Fattarnoll)

Strumpebandshållare

Hej! Jag har köpt trosor med strumpebandshållare och sådana strumpbyxor som skulle passa till dem. Men jag förstår verkligen inte hur jag ska knäppa fast banden i strumpbyxorna, har tagit ett kort på hur knäppet på bandet från trosorna ser ut --> imgur.com/pSPgkUB  . Jag tänker att man ska knöppa fast detta knäppe i strumpbyxorna men dem har ju inget hål och då kommer ju tyget med och det blir fult och kommer förmodligen gå sönder.. Hur ska jag sätta fast detta? Förstår verkligen inte :( Min pojkvän fyller år imorgon så jag skulle behöva hjälp snarast möjligt! 

Kram

• Svar på tråden Strumpebandshållare
  • Söker

Precis som du säger ska tyget med. Det blir varken fult eller hål. Lägg knoppen på hållaren mot baksidan av tyget, tryck igenom knopp och tyg genom den delen som har ett större hål och dra båda försiktigt (man måste ta i lite, den ska ju hållas fast så sen) nedåt så att de sitter fast i den smalare delen av hålet i knäppet. Ska försöka googla fram nån bild så du förstår bättre. Svårt att förklara. :)

• Anonym (Fattarnoll)
    Söker skrev 2014-03-19 13:46:14 följande:
    Precis som du säger ska tyget med. Det blir varken fult eller hål. Lägg knoppen på hållaren mot baksidan av tyget, tryck igenom knopp och tyg genom den delen som har ett större hål och dra båda försiktigt (man måste ta i lite, den ska ju hållas fast så sen) nedåt så att de sitter fast i den smalare delen av hålet i knäppet. Ska försöka googla fram nån bild så du förstår bättre. Svårt att förklara. :)
    Söker skrev 2014-03-19 13:51:54 följande:
    Här är en ok länk som jag hittade. Tyvärr visar hon svart på svart men ändå. yoannah.se/2008/november/strumpebandshallare....

Tack så mycket!!

• Anonym (Sugen)

Varför inte överraska killen med strumpor du fäster direkt i musen i stället!?  :)

Hade nog gjort susen.. hehe

box2you.se/index.php&path=94_109&product_id=666

• Anonym (Fattarnoll)
    Anonym (Sugen) skrev 2014-03-22 01:00:36 följande:
    Varför inte överraska killen med strumpor du fäster direkt i musen i stället!?  :)

Hade nog gjort susen.. hehe

box2you.se/index.php?route=product/product&pa...
    haha fyfan vad snuskigt
Svar på tråden Strumpebandshållare