• Jagheterjohan

Korsord

Hejsan!

Finns det någon här som också tycker om korsord lika mycket som mig? Någon som vet om det finns någon sån mobilapp så man kan spela på mobilen? Hade gjort mina buss och tågresor så mycket behagligare. 

Ha en fin dag! 

• Svar på tråden Korsord
  • Fredrikaa

Det finns ett spel som heter Anagram till mobilen som är kul. Det är inte ett klassiskt korsord men det är ett ordspel och man ska lösa ett anagram på så snabb tid som möjligt! 

Här är det: www.playanagram.com

• Jagheterjohan
    Fredrikaa skrev 2014-03-19 15:02:35 följande:
    Det finns ett spel som heter Anagram till mobilen som är kul. Det är inte ett klassiskt korsord men det är ett ordspel och man ska lösa ett anagram på så snabb tid som möjligt! 

Här är det: www.playanagram.com
    Kanon, ska kolla upp det direkt. Är det gratis??
  • dessan59
    Här är en korsordare till!! Men jag försöker att lösa Aftonbladets eller DN korsord, men det är jätte svårt.

löser ändå varje dag, det är ett måste, men jag är väl halvbra, inte mer än så!
  • Jagheterjohan
    dessan59 skrev 2014-03-24 16:18:25 följande:
    Här är en korsordare till!! Men jag försöker att lösa Aftonbladets eller DN korsord, men det är jätte svårt. löser ändå varje dag, det är ett måste, men jag är väl halvbra, inte mer än så!

Ja DN´s är väldigt knepigt. Även jag skulle nog klassa mig som halvbra, men man lär sig hela tiden. Sån härlig hjärngympa!
  • jessie17

Testat anagram nu! Fungerar jättebra och jag vinner hela tiden.. hehe. Mycket bättre efter senaste uppdateringen också, hoppas fler börjar spela med.

Svar på tråden Korsord