• Mikkann

    Finns det fler som väntar tredje barnet med bf i oktober??

    Hej!! Nyfiken på om det finns fler därute som väntar ert tredje barn i oktober?? Vart roligt att följas och dela alla dessa tankar och känslor som yr omkring😄😄

  • Svar på tråden Finns det fler som väntar tredje barnet med bf i oktober??
  • mychild

    Hej! Jag väntar mitt tredje barn till en 11:e oktober De andra två är 5 och 3 år. Hur ser det ut för dig ?

  • Mikkann

    Vad roligt, jag skall ha ca den 17 oktober! Har idag två flickor på 6 och 5 år! Var det planerat för er??:))

  • Happy mom

    Hej! oj vad kul!!! Jag väntar också vårdat 3 e barn. Beräknad födsel 17 oktober. Har 2 flickor på 3 och snart 6 år.

  • Aftonstjärna

    Hej! Också jag har bf med mitt tredje barn den 17.10 :) Mina stora barn är redan 11 och 8 så blir som att börja på nytt här! Mycket spännande. Har kub, som blir mitt första ul på torsdag, nervös väntan!

  • Mikkann

    Åh vad Spännande:)) gjorde ultraljud förra v, privat! Fantastiskt att få se liten!! I mitt fall så känns detta jättekonstigt och jag känner mig fortfarande inte gravid! Kommer på mig självð??? lite overkligt fortfarande! Hur mår ni??? Själv har jag sovit bort 13 veckor men börjar äntligen piggna till:))

  • Aftonstjärna

    Jag hoppas att det ska kännas lite mer verkligt när jag får se bebben! Drömde en natt att jag fick barnet och när jag vaknade insåg jag för en kort stund att jag faktiskt ska få en bebis igen. Men ögonblicket gick över :) Finns ju ett antal månade kvar att vänja sig vid tanken. 

    Mår fortfarande illa, även om det lättat lite, men tycker att jag äter hela tiden för att hålla det i styr, hoppas verkligen det går om, annars kommer jag vara en flodhäst innan detta är över...

  • Mikkann

    Haha, ja äta gör man!! Sugen hela tiden!! Jag har haft tur med illamåendet men tröttheten har vart extremð??° så otroligt ttt hela tiden, deprimerande!!!

    Syns det på era magar??!!:)

Svar på tråden Finns det fler som väntar tredje barnet med bf i oktober??