• roffe

Var köpa snygga billiga leggings? (44-46)

Hej!
    Jag har storlek 44-46 i byxor.
    168 lång, väger 67 kg. Jag har breda höfter, breda lår och mycket rumpa.

När man söker på nätet efter snygga leggings så finns dom alltid bara i onesize vilket enligt dom flesta hemsidor verkar sträcka sig nånstans mellan storlek 34-40. 

Vad gör man om man råkar vara lite bootylicious då? Hur mycket är det normalt att punga ut för ett par leggings? 
    Alla dom för 79-200kr verkar ju vara för relativt små storlekar eller i a f för folk med väldigt smal underkropp.

Om jag ska kunna ha storlek 40 behöver jag väga typ 55 kg och då är jag alldeles utmärglad på överkroppen i det tillståndet. Ja. Jag känner mig lite gnällig och allmänt kass just nu.

Har ni några bra tips på nätbutiker med bra priser och snygga leggins i stora storlekar?

(Jag hade givetvis kunnat köpa dyrare kläder om jag inte levde på existensminimum, därav letar jag billiga priser).

• Svar på tråden Var köpa snygga billiga leggings? (44-46)
  • bitterkopp

Testa Ebay! Brukar finnas rätt stora storlekar om du söker på leggins Xl eller liknande :)

• La Lola

Vad då one size?
    Jag har aldrig nånsin köpt leggings i den storleken.

H&M har ju tex men jag vet inte om det är rätt butik att tipsa om.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • roffe

Tack för tipsen!
    Ja många sidor säljer endast leggings i onesize (mycket dumt) hehe. 

Ja jag kan ju knalla in på H&M nån dag och se vad dom har faktiskt :)

• Lilimarli

Lager 157 köper jag. Jag är XL i underkroppen, men jag köper L för de sitter lite bättre. 

• roffe
    Lilimarli skrev 2014-03-26 13:38:33 följande:
    Lager 157 köper jag. Jag är XL i underkroppen, men jag köper L för de sitter lite bättre. 
    Tack, ska kolla upp det :)
Svar på tråden Var köpa snygga billiga leggings? (44-46)