Blöder men "inget" kommer ut??
Det skulle vara jätte snällt om någon kunde dela med sig av sina erfarenheter gällande missfall här inne ... Jag är i vecka 5+0 idag. Det jag främst undrar är om man kan ha missfall utan smärta och "klumpar", eller om man kan ha en gnutta hopp uppe ännu ...
Det började med att jag fick brunt blod igår på morgonen, så som man kan få innan mensen sätter igång. Kom sedan lite rött och jag fick komma in till gyn. Där sa dom att dom kunde se en blodansamling på vul och att det då skulle vara gammalt blod (som ska vara bättre än nytt). Dom påpekade även att dom kunde se att hinnsäcken var tjock (vilket skulle vara bra), men ojämn?? Fick ta hcg-prov å ska tillbaka om en vecka, dom gav mig tre alt: början på missfall, utomkveds ( men hon tyckte att hon nästan kunde utesluta detta) eller tidig graviditet.
Jag fortsatte få lätta blödningar på kvällen, bara minifläckar i trosan men kom mer när jag kissade. Det mesta var brunt koagulerat.
Idag så har jag haft rött blod som kommit endast när jag kissat (samma färg som vid mens exakt men vattnigt liksom) och lite lite koagulerat blod (alltså helt brunt å i form av prickar å strimmor typ, inte klumpar). Ibland när jag kissar kommer inget alls. Ingen direkt smärta ... Är det början på ett missfall??? Är det nytt blod jag fått IOM att det är rött eller kan det vara det dom såg på vul? Är tacksam för alla svar och att ni orkat läsa detta långa inlägg!!!!