• Anonym (jag vet)

Min svåger är en av dom värsta näthatarna på Flashback

När jag lånade min svågers dator för en tid sen och fick då se att han var inloggad på Flashback, jag blev nyfiken så jag kollade vem han var och han var en relativt känd användare. En av dom värsta näthatarna på flashback.
    Vad ska jag göra med den här informationen? Ska jag börja hinta att jag vet :D

• Svar på tråden Min svåger är en av dom värsta näthatarna på Flashback
  • Anonym (Nick)

Du ska börja trolla i alla trådar han skriver =D =D

• Anonym (=  D)
    Anonym (Nick) skrev 2014-03-20 19:16:11 följande:
    Du ska börja trolla i alla trådar han skriver =D =D
    Ja så klart att du ska! Tryck på alla punkter du vet irriterar honom
  • Anonym (jag vet)

Nej han är inte alls så i verkligheten. Som jag känner han skulle jag beskriva honom som en rätt vanlig man, har inga kontroversiella åsikter, röstar vad jag tror på folkpartiet och pratar aldrig om politik. Jag aldrig kunnat gissa att han skriver som han gör på internet. Det enda som jag tänkt på som liknar hans nätjag lite är att han ogillar miljöpartiet och kommunister, avskydde Mona Sahlin. Men inget radikalt.
    Han är väldigt tuff och arg på flashback, skriver mycket om invandrare och har ett väldigt grovt språk. Använder ord som kulturberikare och kamelknullare när han beskriver invandrare, kallar öppet svarta för värdelösa osv.
    Kallar arbetslösa för parasiter som borde tvingas sälja sex tills de börjar bidra till samhället. Det är mycket sånt, särskilt arbetslösa och människor som går på försörjningsstöd verkar han ha väldigt svårt för.

• Anonym (jag vet)

Jag har faktiskt svårt att tro att det är han.

• Anonym (=  D)
    Anonym (jag vet) skrev 2014-03-20 19:30:26 följande:
    Jag har faktiskt svårt att tro att det är han.
    Tänk om det är din syster?! :-O

Men annars är det nog ganska ofta så... De som gapar värst på nätet är de som inget vågar säga irl. Eller så trollar han bara, vill bara provocera för att han inte har något bättre för sig..
  • Anonym (i retur)

jag hade jäklats tillbaka med honom, kan han vara tuff och hata får han ta att någon är det tillbaka,

tex om han heter Sven, och så skriver han hur han hatar alla invandrare som går på socialbidrag osv då skriver du att 'du hatar dom som heter Sven och har socialbidrag'

är Mona Sahlin jättekorkad ska du skriva 'ja jag vet hur du menar jag känner en som heter Sven och han är jättekorkad' osv osv, efter varje inlägg han gör så ska du svara något liknande fast om någon som heter Sven (hans namn) till slut så kommer han kanske bli lite nojig så att han slutar skriva trams på nätet.

• studentbruttan29
    Anonym (i retur) skrev 2014-03-20 19:36:26 följande:
    jag hade jäklats tillbaka med honom, kan han vara tuff och hata får han ta att någon är det tillbaka,

tex om han heter Sven, och så skriver han hur han hatar alla invandrare som går på socialbidrag osv då skriver du att 'du hatar dom som heter Sven och har socialbidrag'

är Mona Sahlin jättekorkad ska du skriva 'ja jag vet hur du menar jag känner en som heter Sven och han är jättekorkad' osv osv, efter varje inlägg han gör så ska du svara något liknande fast om någon som heter Sven (hans namn) till slut så kommer han kanske bli lite nojig så att han slutar skriva trams på nätet.
    haha.  Solig
  • Anonym (jag vet)
    Anonym (= D) skrev 2014-03-20 19:32:53 följande:
    Tänk om det är din syster?! :-O

Men annars är det nog ganska ofta så... De som gapar värst på nätet är de som inget vågar säga irl. Eller så trollar han bara, vill bara provocera för att han inte har något bättre för sig..
    Tanken har slagit mig att det är hon men jag tror inte det. Jag tror inte hon skulle använda hans dator då. Har även kollat lite  hans inlägg och nu när jag misstänker honom kan jag inte saker han har skrivit som pekar på honom, t ex hobbys och vad han gillar och sånt.

Det är väl svårt att dra gränsen mellan att trolla och näthata, men han har pysslat med detta i många år. Kontot är flera år gammalt.

Är sugen på att börja reta honom men samtidigt vill jag inte skrämma honom för mycket, han har gjort en rätt dum grej mot mig en gång och jag tror att han tror att jag ogillar honom mer än jag gör. Så om han får reda på att jag vet så kanske han blir onödigt orolig. Jag tror det skulle få ganska stora konsekvenser i hans liv om det kommer ut.
  • Anonym (jag vet)
    Anonym (jag vet) skrev 2014-03-20 19:38:50 följande:
     Har även kollat lite  hans inlägg och nu när jag misstänker honom kan jag inte saker han har skrivit som pekar på honom, t ex hobbys och vad han gillar och sånt.
    Meningen blev konstig.
    Nu när jag misstänker honom så kan jag HITTA saker i det han har skrivit som pekar på honom, t ex hobbys och intressen.
Svar på tråden Min svåger är en av dom värsta näthatarna på Flashback