Slickad smekt i rumpan
VAd tycker ni tjejer om att bli slickade, smekta, få ett finger infört i rumpan? Vi har precis börjat praktisera detta och min fru älskar det verkligen!! ja jag har inget emot att göra det på henne!!
VAd tycker ni tjejer om att bli slickade, smekta, få ett finger infört i rumpan? Vi har precis börjat praktisera detta och min fru älskar det verkligen!! ja jag har inget emot att göra det på henne!!
Fullständigt avtändande och äckligt *kräks*
Tur för dig att hon gillar det!
Jag tycker att det låter som det mest äckliga och avtändande jag hört!
Jag gillar det, dock har jag lite svårt för finger i rumpan ännu. Jag hade aldrig tillåtit min man att slicka mig i rumpan "egentligen" just eftersom JAG aldrig skulle kunna tänka mig att göra detsamma och själva tanken är obekväm "egentligen"..
MEN han har under lååångt tid envisats med detta och älskar att göra det och blir svinkåt av det, vilket har gjort att jag släppt lite på hämningarna och låtit honom mer och mer och insett att jag gillar det mer och mer. Dock har jag som sagt lite svårt för finger i rumpan fortfarande, men då jag är väldigt upphetsad och särskilt under orgasm gör han det ibland och då märker jag det inte ens hehe. Då har han berättat för mig efteråt att han gjort det!
Älskar ett finger i rumpan och gärna en kuk i fittan samtidigt
Älskar ett finger i rumpan och gärna en kuk i fittan samtidigt
öh...har han väl börjat göra det vill ha nog snart stoppa upp den där bak
tanken äcklar mig
öh
Älskar det och kan komma av bara anal stimulans... men helst vill jag ju få kuken i mig också efter ett tag och känna hur han kommer i mig... Skulle aldrig kunna ha en relation utan analsex som en del.