• 733215

Tjejer, vad tycker ni om Anton Ewald?

Frågar bara av rent intresse, tycker ni han ser ut som en pojke som många tjejer nuförtiden vill påstå bara för att hitta en ursäkt att leta sig till äldre killar än han. Jag försvarar inte unga killar heller & när tycker ni man går från pojke till man utseendemässigt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-21 15:07
    Utseendemässigt vad ser ni för skillnad på pojke & man - Hullet är förståeligt, hur stor kroppen är i helhet, skägg, något mer?

Strunta i Anton Ewald nu haha, fundera mer på frågan jag nyss ställde.

• Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om Anton Ewald?
  • La Lola

Jag blev tvungen att gogla för jag visste inte ens vem han var...

Ja han ser ut som en pojke. Men så är han ju bara 20 också.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    La Lola skrev 2014-03-21 12:40:00 följande:
    Jag blev tvungen att gogla för jag visste inte ens vem han var...

Ja han ser ut som en pojke. Men så är han ju bara 20 också.
    *googla tom
  • Jacqueline

En liten pågspoling med lite för bra självförtroende ^^ tycker det var bra att det inte gick nåt vidare bra för honom i melodifestivalen...hade bara boostat hans jätte ego ännu mer.

• aleakim

Ja, han ser ut som en liten pojke, och det kommer han nog göra ganska länge. En del ser barnsliga ut långt upp i åldern medan vissa ser ut som män tidigt. Min man är bara några få år äldre än honom men det är lite som att titta på ett barn och en vuxen man om jag skulle lägga bilder på dem jämsides. 

BF: 17 april 2014. Efterlängtade lilla grabb <3
  • Limalie

Skulle inte förvåna mig om Anton startat denna tråden själv

• 733215
    aleakim skrev 2014-03-21 12:55:24 följande:
    Ja, han ser ut som en liten pojke, och det kommer han nog göra ganska länge. En del ser barnsliga ut långt upp i åldern medan vissa ser ut som män tidigt. Min man är bara några få år äldre än honom men det är lite som att titta på ett barn och en vuxen man om jag skulle lägga bilder på dem jämsides. 
    Aha ok, vad märker du mest då du jämför din man och han? Vilka egenskaper?

Ett bra inlägg, tackar! :)
  • 733215
    Limalie skrev 2014-03-21 13:02:35 följande:
    Skulle inte förvåna mig om Anton startat denna tråden själv
    Hahaha humor på hög nivå, nej det är inte Anton Ewald som skriver.
  • Limalie
    733215 skrev 2014-03-21 13:09:20 följande:
    Hahaha humor på hög nivå, nej det är inte Anton Ewald som skriver.
    Tja, men tanke på hans ego så...varför inte liksom. Allt för att försöka hålla sig kvar i rampljuset du vet
  • 733215

Är det bara hullet/självförtroendet ni tjejer tänker på när ni ser han & en 'man'?

• 733215

Eller det behöver inte vara just Anton Ewald, kan vara vilken 'pojke' som helst, tillägg från ovan.

• sch32

Skulle vilja adoptera honom, jättesöt liten unge.

• La Lola
    733215 skrev 2014-03-21 13:32:37 följande:
    Är det bara hullet/självförtroendet ni tjejer tänker på när ni ser han & en 'man'?
    Jag vet inget om hans självförtroende men han ser ju ut som en pojke i ansiktet!
    Barnsliga drag.
  • elyse

Men han ÄR väl i princip en pojke? Vad kan han vara, max 19? Jag är 29 och blir generellt sett inte intresserad av pojkar/män som ser ut att fortfarande gå i gymnasiet. 

• taquine
    733215 skrev 2014-03-21 13:32:37 följande:
    Jag ser också en ung kille med barnsliga drag, inte min "cup of tea" men så kunde jag ju vara hans morsa också
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Ingram
    aleakim skrev 2014-03-21 12:55:24 följande:
    Precis, kolla bara på Jared Leto som är 43 år gammal men ser ut att vara max 25!

Men Anton Ewald ser väl fin ut.
  • Limalie

Fast Jared Leto ser ändå manlig ut och så ung tycker jag nog inte han ser ut, idag.

• 733215

Utseendemässigt vad ser ni för skillnad på pojke & man - Hullet är förståeligt, hur stor kroppen är i helhet, skägg, något mer?

Strunta i Anton Ewald nu haha, fundera mer på frågan jag nyss ställde.

• Ingram
    Limalie skrev 2014-03-21 13:42:54 följande:
    Fast Jared Leto ser ändå manlig ut och så ung tycker jag nog inte han ser ut, idag.
    Vi har nog olika uppfattningar, jag fick en chock när jag såg att han var 43 år gammal ;) 

Det är svårt att säga hur man ser skillnad på pojke och man, jag och en kompis diskuterade faktiskt detta för någon helg sedan.
    Vi kom även in på det är med hur man ser att det är en man och en kvinna, då menade vi om kvinnan var kortklipp, inte sminkad, bar kläder som inte avslöjade hennes figur osv. men ändå ser man att det är en kvinna.
    Vi kom inte fram till något bra svar i frågan om man/ kvinna och inte heller när man slutar vara pojke och bli en man...
  • Ingram
    Ingram skrev 2014-03-21 13:51:42 följande:
    Vi har nog olika uppfattningar, jag fick en chock när jag såg att han var 43 år gammal ;) 

Det är svårt att säga hur man ser skillnad på pojke och man, jag och en kompis diskuterade faktiskt detta för någon helg sedan.
    Vi kom även in på det är med hur man ser att det är en man och en kvinna, då menade vi om kvinnan var kortklipp, inte sminkad, bar kläder som inte avslöjade hennes figur osv. men ändå ser man att det är en kvinna.
    Vi kom inte fram till något bra svar i frågan om man/ kvinna och inte heller när man slutar vara pojke och bli en man...
    Borde också skrivit att den senare kommentaren var svar på TS fråga ;)
Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om Anton Ewald?