• olivia79

trång och gigantisk kuk

Hejsan. Det är så här att jag vet en kille som har en mega stor kuk. Vet inte omkretsen men den är lång, mycket lång ungefär 29cm. En kille jag hade sex med sa att jag är trång och då hade han en kuk på kanske 22-23 cm längd. Hade en dildo med piggar men kunde inte få in den, klippte av piggarna men kunde fortfarande inte få in den så jag fick slänga skiten! Frågan är då skulle det vara lönt att jag ens försöker ha sex med killen som har 29cm kuk om man är trång? Är jävligt sugen på att leka med den!  Annars bryr jag mig inte så mycket om storleken. Killar kan trots allt inte hjälpa hur dom är skapta. Att ha en kuk på 29 cm är en uppenbarelse men också en börda.

• Svar på tråden trång och gigantisk kuk
  • Anonym (cc)

Med övning och tålamod kommer du töjas ut och anpassa dig till honom. Men bara för 1 gång så kan det bli svårt. Men man kan ju leka på annat sätt också. Bara att tänka på att kvinnor ändå öppnas 10cm för att få ut barn.

• olivia79
    Anonym (cc) skrev 2014-03-21 21:23:49 följande:
    Med övning och tålamod kommer du töjas ut och anpassa dig till honom. Men bara för 1 gång så kan det bli svårt. Men man kan ju leka på annat sätt också. Bara att tänka på att kvinnor ändå öppnas 10cm för att få ut barn.
    jo, du har nog rätt....
  • Anonym (?)
    olivia79 skrev 2014-03-21 21:26:18 följande:
    jo, du har nog rätt....
    Eller inte. Jag harblygsamma 18 cm i sammanhanget (ändå över medellängd) och jag stötte emot hennes livmodertapp om jag kom ända. Det var synd då jag aldrig kunde knulla henne riktigt hårt bakifrån exempelvis då jag ofta stötte emot.
  • LostInTranslation

Du kommer inte veta förrän du provat. Att du är trång innebär väl inte att du behöver ha svårare med en 29cm kuk än någon annan om den inte är väldigt grov. Sen lär den där killen inte trycka på någon tjej stenhårt över huvud taget utan att riskera att ställa till med en del smärtsamma upplevelser...

Kör på. Han lär vara van vid fascinerade tjejer och halvuselt sex...

• submarine

Jag skulle INTE vilja ha 29 cm, det känns som att det är omöjligt att få in den hela vägen o man måste hela tiden tänka på att inte stöta får hårt/långt in. Tröttsamt.

• Anonym (cc)

Bara för att förtydliga! Det är INTE längden jag tänker på, utan grovheten eftersom är problemet om man är trång. En kvinna är oftast bara 12-15cm djup. 
    Jag har kunnat fått in en 24cm eftersom jag har kunnat tagit den BAKOM tappen. Men även det har krävt lite övning och avslappning.

• Anonym (?)
    Anonym (cc) skrev 2014-03-21 21:36:32 följande:
    Bara för att förtydliga! Det är INTE längden jag tänker på, utan grovheten eftersom är problemet om man är trång. En kvinna är oftast bara 12-15cm djup. 
    Jag har kunnat fått in en 24cm eftersom jag har kunnat tagit den BAKOM tappen. Men även det har krävt lite övning och avslappning.
      Kuken i livmodern? Hur tränar man det?
  • Anonym (tjock?)

Klart du ska testa! Den kanske är lång och smal och då går det ju fint.

Men jag förstår hur du tänker. Min är mer kort och tjock med ca 15 cm både på längden och omkretsen. Trots den ringa längden så slår den ofta i botten på tjejer och det är inte alltid den glider in så lätt trots att hon är våt. SÅ omkretsen kan vara ett problem om han både är lång och tjock.

Men som sagt - testa! Vad har du att förlora?

• sch32

Trång och gigantisk kuk, din trådtitel lät precis som att den vore startad av en överviktig surikat som försöker kämpa sig ur en håla. Inte funderat på att kommunicera med karln ifråga istället för att prata om könsorganet ifråga?

• sch32

Ifråga, vilken tjatig jävel jag är.

Svar på tråden trång och gigantisk kuk