Master/slav, väx upp
Ja jag är dominant. Däremot är jag dominant i alla sammanhang. Sportsammanhang, gruppsammanhang, sociala sammanhang, arbetssammanhang, vardagssammanhang, sexsammanhang.
Nåväl, jag har aldrig varit för att söka aktivt efter någon slav, alla tjejer som jag varit med har helt enkelt fått finna sig till rätta i att det är jag som bestämmer. Sedan började jag intressera mig för e-dating och där framgår ofta tjejer som beskriver sig själva som "undergivna" och "passiva", eller killar som förklarar sig som "dominanta" och "aktiva". En del söker en master, andra söker slavar.
Vad är det här för jävla påhitt? Jag snackade exempelvis med en tjej som beskrev sig som undergiven och som sökte en master, jag förklarade för henne vad jag hade i åtanke att använda henne för och som svar får jag att hon inte gör a och b.
Snabbt framgick det att folk som är "dominanta" och som är "master", i själva verket är rena fjollor som är underkastade slavens samtycke. Det här är inte att vara dominant, det är raka motsatsen.
Väx upp. Sluta spela dominanta/undergivna, var det istället.