Flirtar kollegan med mig?
Jag och min kollega har jobbat några år tillsammans och det senaste året har jag märkt att han tittar väldigt mycket på mig i smyg i fikarummet, parkeringen och när jag har sett honom köra förbi mig med bilen låååååångsamt haha! Råkade titta in i bilen och där satt han och råglodde på mig i någon sekund och så tittade han snabbt bort och gasade. Förut tittade jag alltid bort *blyg som jag är* men bestämde mig att inte titta ner när han går emot mig. Tror ni att han kollar bort? NEJ! Han håller kvar blicken djupt i mina ögon och ler sådär riktigt sexigt.... Gah! Så här har det varit de senaste 9 månaderna. Jag har också märkt att han fixat till skjortan och dragit igenom håret snabbt när han ser att jag går mot hans håll. Visslar sådär glatt också efter vi har hälsat! :) Åh får fjärilar i magen när jag ser honom... Usch, känner mig som en tonåring! Haha! Är i ett förhållande sedan många år tillbaka... Skulle aldrig vara otrogen mot min pojkvän, har inte ens småflirtat med någon annan man men den känslan att få bli uppmärksammad av någon är helt underbar. Kryddar vardagen lite :) men jag kan ju ha misstolkat kollegans signaler helt fel? Har som sagt inte flirtat med någon man på flera, flera år! Haha. Så, vad tror ni? Flirtar han eller missuppfattar jag det hela?