• Kittybooboo

Dzintra i Klippan

Jag skulle vilja veta om det är någon utav er här som varit hos Dzintra i Klippan och vad nu tyckte? Jag har varit hos henne flera gånger och det mesta hon sagt har fallit in men hon har gjort några stora missar, bl.a sagt att min mamma var frisk som en nötkärna och varann vecka efteråt fick hon en stroke.

Nu var jag där för några dagar sedan och jag blev helt förkrossad och det känns som hon förstört mitt liv för oavsett om det hon sa händer eller inte så hade jag inte velat veta detta.
    Hon sa att min man och min stora kärlek sen 8 år tillbaka skulle falla pladask för en annan kvinna, han ska även undanhålla detta faktum flr mig trots att han i alla år varit så ärlig mot mig.Jag blev så paff. Visst har vi haft våra kriser men jag har ju intuitionen att vi ska leva tillsammans resten av vårt liv. Sen den dagen vi träffades har jag inte haft ögon för ngn annan och inte han heller.
    Jag är SÅ olycklig nu och vill bara att allt ska vara en dålig dröm. Jag har sån lust att säga det till honom men kan ju inte anklaga honom för ngt som inte hänt men som enligt henne ska hända. Jag frågade henne om jag kunde göra ngt för att ändra på det men då sa hon bara att man inte kan ändra ödet. Men tidigare har hon sagt att ödet har många dörrar och att man själv kan påverka det genom att välja en annan dörr. Jag var hos henne för knappt ett år sedan och då sa hon inget om detta. Bara om hur bra min sambo är.
    Han sa senast igår att han blir helt nykär när han ser mig och jag gråter i själen för nu har jag bara detta i tankarna.
    Hur fan tänkte hon där?
    Är där ngn som fått dåliga svar ang äktenskap/förhållande som inte stämt.
    Snälla ge mig hopp :(

• Svar på tråden Dzintra i Klippan
  • Utropstecknet

För det första - sluta gå till "spåtanter"! För det andra - nej, hon kan inte förutse att din man kommer bli kär i en annan.

Ett råd, spara de pengarna du annars skulle lagt på "hokus-pokus" och köp något åt dig som gör dig lycklig i stället!

• Kittybooboo

Utropstecknet!

Jag vill påpeka att jag inte är den som går att lura lättvindigt. Så att det bara skulle vara sammanträffande går inte riktigt. När jag har gått till henne har jag aldrig sagt ngt för att vägleda henne. Hon pratar alltid själv och allt det hon säger kan hon omöjligt ha information om.

Men ja, du har rätt i det du säger att jag inte borde gå och tro mig, jag kände starkt innan att jag inte borde ha gått och detta sa jag t.om till den jag fick med.

Hon har som sagt haft rätt om allt ang kärleken tidigare... Det jagar ute eftervärlden snarare ngn som gått till henne och fått en "dålig prognos" men som klarat det iaf...

Tack för ditt svar iaf!

• Kittybooboo
    Kittybooboo skrev 2014-03-22 21:18:44 följande:
    Utropstecknet!

Jag vill påpeka att jag inte är den som går att lura lättvindigt. Så att det bara skulle vara sammanträffande går inte riktigt. När jag har gått till henne har jag aldrig sagt ngt för att vägleda henne. Hon pratar alltid själv och allt det hon säger kan hon omöjligt ha information om.

Men ja, du har rätt i det du säger att jag inte borde gå och tro mig, jag kände starkt innan att jag inte borde ha gått och detta sa jag t.om till den jag fick med.

Hon har som sagt haft rätt om allt ang kärleken tidigare... Det jag är ute efter är snarare ngn som gått till henne och fått en "dålig prognos" men som klarat det iaf...

Tack för ditt svar iaf!

• Utropstecknet

Googla henne så får du upp några kommentarer, bland annat denna från en gammal tråd på FL:

"Jag var hos Zintra för några år sedan! För min så var det en besvikelse. Endast något enstaka har stämt men i övrigt så var det inget som gav något! Tyckte att hon garderade sig med massa svammel tex: Precis som man kan missa en händelse genom att titta på fel håll, så kan man missa sitt eget öde genom att välja en annan väg

• Utropstecknet

Forts:

"Humm... Jag anser att hon som medium och "spåtant" bör se den väg man faktiskt VALT. Annars lever man ju efter hennes spådomar och då blir det istället en självuppfyllande profetia ... Eller hur?"

• Godnatt
    Utropstecknet!
    Hon har som sagt haft rätt om allt ang kärleken tidigare... Det jagar ute eftervärlden snarare ngn som gått till henne och fått en "dålig prognos" men som klarat det iaf...
    Tack för ditt svar iaf!
    Lättvindigt eller ej, blåst blev du. För 1000 kr kan du få en ny profetia av mig.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Kittybooboo

Jag har redan googlat runt på henne men hittade tyvärr inte så mkt som jag velat. Jag läste den tråd du hittade och hoppas innerligt att det är så.

Jag tänker gör allt jag kan för att påverka det iaf. Sen att hon haft rätt ang männen i mitt liv får jag väl förbise.

• kissthis

Kan ju bara säja lita på dej själv , spå dom exex du kan ändra ditt liv . Det är demoer en synska personer ser inte ditt liv . Du kan ändra ditt liv
    Jag har levt med Dzintra på närahåll innan hon starta med detta skit, och vad jag läst och lärt så e detta så jävla fel att hålla på med . Tänk klart och styr ditt liv

• R Franklin

Jag vill påpeka att jag inte är den som går att lura lättvindigt. 

Du är inte bara lättlurad, utan även väldigt naiv.

Det är nästan omöjligt att stå emot de psykologiska fenomen som sk "medium" spelar på. Speciellt om man går dit med inställningen att det fungerar. 
  • elefanthona

Hej har varit där.En del har stämt inte allt.

Är själv Medial. Kärlek är svårt att svara på.

Vi läser tankar ,tänk på det!!

• elefanthona

Vi bär alla på svaren inom oss.

Gå till spå damer med tanken om en

trevlig stund eller om ni står vid ett

vägskäl. Lev ej efter det!

Svar på tråden Dzintra i Klippan