Dzintra i Klippan
Jag skulle vilja veta om det är någon utav er här som varit hos Dzintra i Klippan och vad nu tyckte? Jag har varit hos henne flera gånger och det mesta hon sagt har fallit in men hon har gjort några stora missar, bl.a sagt att min mamma var frisk som en nötkärna och varann vecka efteråt fick hon en stroke.
Nu var jag där för några dagar sedan och jag blev helt förkrossad och det känns som hon förstört mitt liv för oavsett om det hon sa händer eller inte så hade jag inte velat veta detta.
Hon sa att min man och min stora kärlek sen 8 år tillbaka skulle falla pladask för en annan kvinna, han ska även undanhålla detta faktum flr mig trots att han i alla år varit så ärlig mot mig.Jag blev så paff. Visst har vi haft våra kriser men jag har ju intuitionen att vi ska leva tillsammans resten av vårt liv. Sen den dagen vi träffades har jag inte haft ögon för ngn annan och inte han heller.
Jag är SÅ olycklig nu och vill bara att allt ska vara en dålig dröm. Jag har sån lust att säga det till honom men kan ju inte anklaga honom för ngt som inte hänt men som enligt henne ska hända. Jag frågade henne om jag kunde göra ngt för att ändra på det men då sa hon bara att man inte kan ändra ödet. Men tidigare har hon sagt att ödet har många dörrar och att man själv kan påverka det genom att välja en annan dörr. Jag var hos henne för knappt ett år sedan och då sa hon inget om detta. Bara om hur bra min sambo är.
Han sa senast igår att han blir helt nykär när han ser mig och jag gråter i själen för nu har jag bara detta i tankarna.
Hur fan tänkte hon där?
Är där ngn som fått dåliga svar ang äktenskap/förhållande som inte stämt.
Snälla ge mig hopp :(