• Anonym (prutt)

    Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch

    Maken och jag bråkade rejält nu ikväll och under bråket la jag av en rejäl brakare. Min make är nu arg på mig och ska polisanmäla mig för det. Hjälp, vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch
  • NKmamma
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-22 22:51:46 följande:
    Maken och jag bråkade rejält nu ikväll och under bråket la jag av en rejäl brakare. Min make är nu arg på mig och ska polisanmäla mig för det. Hjälp, vad ska jag göra?
    Lägg dig ner och sov.
  • Anonym (wtf)

    Polisanmäl honom för att han sniffar dig i baken!!!

  • Nitor
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-22 22:51:46 följande:
    Maken och jag bråkade rejält nu ikväll och under bråket la jag av en rejäl brakare. Min make är nu arg på mig och ska polisanmäla mig för det. Hjälp, vad ska jag göra?
    Undanröj alla bevis. Vädra ut fisen. Kan det finnas spår kvar i trosorna så tvätta dem. Eller sälj dem förresten.
  • Anonym (prutt)

    Jag har aldrig sett honom så arg innan. Jag har nu gömt mig i vårt gästrum med surfplattan

  • Anonym (prutt)
    Nitor skrev 2014-03-22 23:02:00 följande:
    Brukar du fisa eller har du ätit något speciellt du inte tål?

    Jag har känslig mage om något Fisen lät jätte högt och luktade jätte mycket Han är rejält arg fortfarande och ska polisanmäla mig
  • Nitor
    Anonym (prutt) skrev 2014-03-22 23:04:21 följande:

    Jag har känslig mage om något Fisen lät jätte högt och luktade jätte mycket Han är rejält arg fortfarande och ska polisanmäla mig
    Om polisen kommer och hämtar både dig och fisen, hur tänker du dig din relation framöver?
  • Frontline

    I fortsättningen så kan du ju se till att rummet är ljudisolerat samt att du har ett utsug på..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Min make blev arg på mig när jag la av en rejäl brakare och ska därför polisanmäla migoch