• Anonym (Kär)

    Skuldsatt och träffat en underbar man..

    Jag har verkligen träffat världens underbaraste man. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp för honom att jag har skulder, jag skäms :( jag är livrädd att han ska bli att tycka illa om mig :/ vi tycker om varandra men vet inte hur jag ska sägs det...

  • Svar på tråden Skuldsatt och träffat en underbar man..
  • en blind vän

    Hej.
    När du skriver att du är rädd för att han ska tycka illa om dig för dina skulder.
    Då undrar jag drivs av dina rädslor?
    Var du rädd att inte ha de senaste modet?
    I så fall är det din rädsla som skapat dina skulder.
    Om du inte talar om det så kommer du att förlora honom för att du följde din rädsla.

    Jag är fullkomligt övertygad om att han kommer tycka illa om dina skulder.
    Men om han tycker illa om dig kan han inte skilja på sak och person. Vill du va med honom då?

    Grattis till din nyfunna vän. Hoppas det löser sig för dig.


    ,--O-O
  • Anonym (Kär)

    Mina skulder är jag inte stolt över, vill bara göra rätt för mig.  Men är bara rädd att han ska ta avstånd... 

  • MigSjälv

    Jag tycker du skall vara ärlig och öppen med det, får du inte den reaktionen du vill ha, så kanske det är lika bra att det skiter sig tidigt, än i ett senare skede.

    Om man har problem med pengar, kommer det alltid fram, förr eller senare, ärlighet varar längst.

  • Anonym (min pöjk)

    Min kille hade en massa skulder.när vi träffade. Nu har han fått hjälp av mig och snart är alla borta.

Svar på tråden Skuldsatt och träffat en underbar man..