• Anonym (Irriterad)

suck...

Asså de är jättebra att ni vill skriva av er om problem ibland men seriöst, sluta fråga vad ni ska göra mot ätstörningar och andra psykiska problem för vi kan inte göra nåt mer än att säga åt er att gå till psyk! Så snälla sluta fråga dumma frågor när svaret redan är uppenbart....

• Svar på tråden suck...
  • Anonym (sluta)

Vem är du att bestämma vad andra ska skriva? En del kanske behöver skriva av sig och få en extra push för att söka hjälp.

• Anonym (Irriterad)

Jag får också skriva vad jag vill men de jag menar är att varför slösa tid att fråga här ist för att bara ringa direkt?

• Anonym (T)

"suck" är ett uttryck för uppgivenhet, inte irritation.

• Anonym (Z)

Spännande trådpoliser är i farten skall du moderera trådarna och bara släppa igenom de som passar dig med?

• Anonym (Eh..)

Eh..kanske för att det ibland är lättare att bara få skriva av sig och har man tur kan man få lite bra tips av ngn som varit el haft anhöriga i samma situation. Vilken dum tråd!

• The Fugly
    Anonym (Irriterad) skrev 2014-03-23 02:20:14 följande:

Jag får också skriva vad jag vill men de jag menar är att varför slösa tid att fråga här ist för att bara ringa direkt?

Folk vet nog att de bör ringa men behöver lite pepp och stöd för att orka/våga ta tag i det. Fullt förståeligt.
  • Anonym (bra komplement)

Det kan vara väldigt givande att diskutera sin situation med andra som har haft liknande problem. Den biten får man ofta inte på psyk.

Svar på tråden suck...