Tips och råd för att gå vidare...
Min särbo gjorde slut med mig förra veckan. Jag var inte beredd på det och har någonstans inte riktigt kunnat "acceptera" beskedet än. Tänker någonstans att det skulle kunna bli vi igen, även om jag faktiskt inser att det troligen inte kommer att bli så. Det här är första gången ett förhållande tar slut för mig och jag tänkte höra här om ni kan dela med er av tips för att kunna gå vidare lite lättare, tänka på annat och sånt. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma tillbaka till singellivet utan att bli bitter.
Jag har legat i sängen hela dagarna (bortsett från toabesök och någon macka) och bara tänkt på honom från morgon till kväll, men känner att jag verkligen måste börja tänka på annat nu. (Helst göra annat med, som att städa. Jag har snorpapper och kläder över hela golven, men har inte orkat göra något åt det.) Tips på (feel good) filmer utan kärlek skulle uppskattas, jag såg t.ex. Whip it på SVT 1 igår. Det var visserligen någon liten romans med i den, men killen visade sig vara ett rötägg så det rev inte upp mig totalt.
(Jag har inga vänner att ta någon spasweekend med eller så. Jag träffar mina vänner någon gång i månaden och min inkomst är låg så jag kan inte lyxa till det något överdrivet för mig själv.)
Jag vill verkligen ta mig upp ur det här...