Mobbad och utfryst
Hej! Idag är det en tung dag och jag hoppas jag kan få krafter från er och lite pepp för just nu är inget bra. Min släkt har gått bakom min rygg och brutit kontakten med mig, haft det på känn länge genom att jag fått kalla handen i ett års tid nu. Dock blev det mer konkret när jag fförstod att jag inte blivit bjuden på kalas som mina övriga släktingar har. Får svaret ja det är mycket som är tråkigt...när jag frågar om kalaset. Nu har jag enorm ångest över att blivit utfryst och har ältat detta hela natten vad har jag gjort? Hela magen knyter sig när jag tänker på det. Det var en insident för snart ett år sedan då jag och min pojkvän passa deras hus, för att göra en lång historia kort så blev det en enorm vattenläcka i väggen och vi fick stänga av allt vatten och det blev på något sätt panik hem. Fick sedan ett sms om hur skitigt det var i huset när dom kom hem men jag mena att det är svårt att städa utan vatten, dock tänkte jag inte på att det gick att dammsuga men som sagt allt blev väldigt panikartat när vi fick veta att vi absolut inte kunde stanna. Fick även veta av en annan att de fortfarande inte kan förlåta mig för vad som har hänt. Jag var 20 år när det hände och 21 idag. Vad gör jag? Har skickat sms om förlåt eftersom jag är bättre i skrift än tal. Men som sagt jag mår väldigt dåligt.