• pionflickan

    Vilka disneyprinsessor är vackrast?

    Jag har kollat på lite disneyfilmer och tjejerna/prinsessorna är så vackra och killarna/prinsarna likaså. Vilken sessa är vackrast? Jag gör en likadan tråd med prinsarnas namn sen. :)


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka disneyprinsessor är vackrast?
  • Madmoiselle

    Jag vill rösta på flera, Jasmin, Tiana och Ariel är vackrast. Eftersom man bara fick rösta på en blev det Jasmin.

  • pionflickan

    Kan man göra att man får rösta på fler? Jag är inte så haj på detta. Men det är bara att lägga till här. :) Jag tycker Belle är vackrast men även Aurora och Rapunzel, speciellt när hennes hår är avklippt och brunt. :)

  • Minniemousemommy

    Rapunzel och Ariel är vackrast enligt mig. Jag valde Rapunzel ändå eftersom hon är bättre gjord. Hade Den lilla sjöjungfrun varit animerad hade det nog varit oavgjort. Anna och Elsa är också otroligt vackra, men dom var inte med i omröstningen.

  • Stålblå

    Det tål att tänka på, men hade prinsessorna från Frost varit med (fast de kanske inte ens har blivit "officiellt insläppta" i gänget) så hade jag sagt Elsa, i alla fall innan hon byter frisyr.

  • elyse

    Jasmine och Aurora, tycker jag! :) Fast allra vackrast tycker jag att en del "onda" är, t.ex. häxan i Trassel, drottningen i Snövit och Den Onda Fén i Törnrosa. 

  • DisneyFrida

    Det är ganska svårt att bestämma sig då allihop är sjukt vackra och lever upp men jag måste ändå säga att Törnrosa är vackrast. Sedan tycker jag även att Snövit är väldigt söt och även Mulan & Jasmine ligger i topp.

Svar på tråden Vilka disneyprinsessor är vackrast?