• Anonym (Någon)

    Jag tänder på kvinnor som ofrivilligt kissar på sig. Fråga mig vad du vill.

    Jag är en man som av någon outgrundlig anledning tänder på kvinnor som blir så kissnödiga att de kissar på sig ofrivilligt. Alternativt så paniknödiga att de verkligen är rädda att kissa på sig och står och närmast hoppas med benen i kors. Då det nog är rätt udda kanske några har frågor kring det.
    Fråga mig vad ni vill!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-02 19:56
    Dementerar helt att jag har något med andra kisstrådar att göra. Jag har startat 2 trådar tidigare relaterat till om jag skulle våga berätta för min dåvarande flickvän och efter att det slutade illa när jag väl berättade. Jag har inget med kissa i gränder att göra och är inte det minsta intresserad av kiss i övrigt. Jag har heller inte skrivit med kvinnligt alias. Finns det några män som gör det så är det inte jag. Jag är fullt seriös.

  • Svar på tråden Jag tänder på kvinnor som ofrivilligt kissar på sig. Fråga mig vad du vill.
  • Anonym (frågar)

    Låter rätt jobbigt att tända på något man aldrig eller i alla fall nästan aldrig får uppleva. Varifrån kommer detta intresse?

  • Nitor

    Försöker du även påverka situationen så att de kissar på sig? Typ stannar kvar längre på toaletten när du vet att det står en kissnödig kvinna utanför och vill in snabbt.

  • Anonym (Någon)
    Nitor skrev 2014-03-23 22:06:36 följande:
    Försöker du även påverka situationen så att de kissar på sig? Typ stannar kvar längre på toaletten när du vet att det står en kissnödig kvinna utanför och vill in snabbt.
    Provade det en gång för många år sedan, men när jag gick ut hade hon lyckats hålla sig i alla fall. Sedan dess har jag inte gjort det, det är ju egentligen rätt oschysst.
  • Anonym (Någon)
    Anonym (frågar) skrev 2014-03-23 22:04:30 följande:
    Låter rätt jobbigt att tända på något man aldrig eller i alla fall nästan aldrig får uppleva. Varifrån kommer detta intresse?



    Har alltid varit intresserad av det sedan barndomen. Vet inte vad som triggar igång det, det har bara funnits där.

    Jo det kan vara rätt frustrerande att man aldrig eller sällan får uppleva det. Har bara sett det hända en enda gång i vuxen ålder.
  • Anonym (frågar)

    Vad exakt är det du tänder på? Att se kisset rinna utför hennes ben? Att hon skäms eller blir förnedrad?

    Vad?

  • Anonym (Någon)
    Anonym (frågar) skrev 2014-03-24 11:45:40 följande:
    Vad exakt är det du tänder på? Att se kisset rinna utför hennes ben? Att hon skäms eller blir förnedrad?

    Vad?



    Att hon skäms. Ju pinsammare hon tycker det är desto bättre. Och hjälplösheten när hon tappar kontrollen eller är rädd för att göra det.

    Knäppt, men så är det.
  • Anonym (Någon)
    Anonym (kiss) skrev 2014-03-24 21:02:07 följande:
    vart kan man se detta "problem" utspela sig?



    Om jag visste det skulle jag vara lycklig. Den gången jag såg det var det i en kö till en bajamaja på Hultsfredsfestivalen för flera år sedan. En rejält dragen tjej som inte kunde hålla sig till slut.
  • CarinaL26

    Det var milt sagt udda. Har du någon tjej? Vad säger hon isåfall om detta intresse? Kissar hon på sig för dig?

    Eller säger du inget om det?

Svar på tråden Jag tänder på kvinnor som ofrivilligt kissar på sig. Fråga mig vad du vill.