Taskigt läge.
Kan väl börja med att säga att det säkert finns flera andra trådar om liknande, men det känns skönt att kunna ventilera sig litegrann. Jag och min fru träffades för snart 13 år sen. Har väl haft både medvind och motvind precis som alla andra har det. Vi är runt 30 båda två och har 2 barn, 8 och 4 år gamla. Nu till problemet. Jag har alltid haft en jämn sexlust, ganska så hög om jag själv får säga det. Frun har haft hög sexlust till och från men de senaste åren så har det varit total torka. Om vi har sex en gång i månaden så är det sensation. Och då är det ALLTID jag som tar initiativHon har helt slutat att ta initiativ till sex. Jag tillfredställer henne oralt varenda gång, gärna mer än en gång. Hon älskar det och jag älskar att ge henne njutning. Jag har fått oralsex av henne ungefär 3 ggr dom senaste 3 åren. Hon bryr sig liksom inte om att tillfredställa mig längre. Och det tycker jag att man gör i ett förhållande. Jag vet om att folk kommer att säga att det är mitt eget ansvar att se till att bli tillfredställd men hur kul och bra känns det att få runka själv efteråt i duschen? För att man ska få komma alls. Man känner sig ratad och ganska så värdelös. Jag har påpekat detta flertalet gånger för henne men hon tycker bara att jag tjatar om det. Hon säger att hon inte har samma lust och om det "är så viktigt för mig så kan jag ju runka i duschen då ju". Hon har alltid en ursäkt på lager. " Jag är trött, jag har ont i magen, jag har stressat hela dagen på jobbet, barnen kanske vaknar".... Jag försöker verkligen få henne att inse att det faktiskt börjar tära på vårt förhållande. Jag får ingen sexuell bekräftelse av henne. Har nog aldrig nånsin fått ett sexigt sms eller en sexig bild skickad via mms. Och det har jag bett henne om, flera gånger. Förklarat hur mycket jag hade uppskattat det. Vi kramas och gosar varenda kväll men det ersätter inte sex. Inte för mig. Ja, vad gör man i en sån här situation? Jag har försökt prata med henne och påpeka att det är ett ENORMT problem för mig, men hon rycker mest på axlarna och anser att det är mitt problem isåfall. Känns hopplöst.