• Svar på tråden Hur blir du frisk som en nötkärna?
  • youarefools

Please mr minister, I would like to share some words with you... 

You´re fighting against the wrong men...

#t=41">

#t=41

{#emotions_dlg.flower}
     Hjärta

• Flaskpostaren

Har hört att skuggerianism är bättre än frukterianism. Då slipper man alla toxiner som finns i frukt, speciellt de du köper i affären.

• youarefools
    Flaskpostaren skrev 2014-03-25 11:45:59 följande:
    Har hört att skuggerianism är bättre än frukterianism. Då slipper man alla toxiner som finns i frukt, speciellt de du köper i affären.
    Det finns massor av Ekologisk frukt. Visst det är lite dyrare, men jag betalar hellre mer för att slippa gifter...
    Sen så får man tänka på att omgivningen där frukten odlas inte heller blir förgiftad, så att eftersom världen är styrd av pengar i dagsläget, är lösningen jag ser att få alla att köpa ekologiskt först och främst...
  • Flaskpostaren
    youarefools skrev 2014-03-28 12:10:44 följande:
    Det finns massor av Ekologisk frukt. Visst det är lite dyrare, men jag betalar hellre mer för att slippa gifter...
    Sen så får man tänka på att omgivningen där frukten odlas inte heller blir förgiftad, så att eftersom världen är styrd av pengar i dagsläget, är lösningen jag ser att få alla att köpa ekologiskt först och främst...
    Även ekologisk frukt har gifter. Skuggerianism är enda valet för folk som är rädd för gifter.
Svar på tråden Hur blir du frisk som en nötkärna?