• Anonym (Neg?)

Spökstreck?! Långsamt och svagt! (Apoteket Hjärtat)

Fem minuter är maxtiden för avläsningen på det här testet från Apoteket hjärtat. I slutet av testtiden kunde jag se att det började dyka upp något supersvagt och självklart var jag tvungen att fortsätta titta på testet även efter de fem minuterna. 

Jättesvagt streck som dök upp lååångsamt. Är på BIM -3 så det är ännu tidigt att testa. 

• Svar på tråden Spökstreck?! Långsamt och svagt! (Apoteket Hjärtat)
  • Anonym (JO)

Jag ser ett svagt rosa streck ( utan att kisa eller leta ) . Håller tummarna för dig

• Ciliaja

Väldigt väldigt svagt men jag ser det

• Anonym (..)

Jag ser faktiskt ingenting.. Men det är ju otroligt svårt att se över datorn!

• Anonym (Jag)

Jag säger grattis :) jag är i v 6 nu och fick exakt som du på bim-4.. Tog ca 8 min då för mej att då fram strecket :) sedan blev det snabbare å starkare för varje dag :))

• Anonym (Neg?)

Tack för era svar! Jag förstår att det inte är lätt att se, det beror nog lite på om man har en väldigt bra skärm, då behöver man kanske inte kisa och vinkla för olika ljus. Det är ju enormt svagt, utan tvekan.

Men om det verkligen är något så bör det alltså bli starkare för varje dag i princip? Ska ta ett nyss test i morgon eller övermorgon.

• Anonym (Jag)

Testa i morgon ska du ae att strecket kommer fram fortare och blir starkare .. Blir det inte det i morgon så blir det garanterat i övermorgon :) du är gravid :)

Anonym (Neg?) skrev 2014-03-25 19:44:07 följande:
    Tack för era svar! Jag förstår att det inte är lätt att se, det beror nog lite på om man har en väldigt bra skärm, då behöver man kanske inte kisa och vinkla för olika ljus. Det är ju enormt svagt, utan tvekan. Men om det verkligen är något så bör det alltså bli starkare för varje dag i princip? Ska ta ett nyss test i morgon eller övermorgon.

• Haannaaa

Jag håller tummarna för dig och hoppas du får ett positivt svar! :)

Svar på tråden Spökstreck?! Långsamt och svagt! (Apoteket Hjärtat)