• Underbar

Fotbollsresa till Premier League.

Bästa bolag att resa med om jag vill åka till Manchester och se United spela. 

Jag vill ha flyg och hotell samt matchbiljett i paket. 

Tips, någon?

Två barn, dubbel lycka
  • Svar på tråden Fotbollsresa till Premier League.
  • Bleu

Steve Perryman. Men räkna med att du får dåliga biljetter och får sitta bland turister uteslutande. Jag gör många fotbollsresor och bokar separat.

• Underbar
    Bleu skrev 2014-03-26 11:03:27 följande:
    Steve Perryman. Men räkna med att du får dåliga biljetter och får sitta bland turister uteslutande. Jag gör många fotbollsresor och bokar separat.
    Hm, jag vill inte ha dåliga biljetter.
    Två barn, dubbel lycka
  • Bleu
    Underbar skrev 2014-03-26 11:15:04 följande:
    Hm, jag vill inte ha dåliga biljetter.
    Två barn, dubbel lycka

Då är det bäst att boka biljetter själv. För mig förstörs upplevelsen om jag ska sitta i ett hörn bland svenska och asiatiska turister. Dessutom för mer pengar än nödvändigt. Kolla in Manchester Uniteds hemsida för hur du bokar och vilka priser som gäller. Systemet kan skilja sig mellan olika klubbar och ManU är inte rätt klubb för mig.
  • Underbar
    Bleu skrev 2014-03-26 11:29:20 följande:

Då är det bäst att boka biljetter själv. För mig förstörs upplevelsen om jag ska sitta i ett hörn bland svenska och asiatiska turister. Dessutom för mer pengar än nödvändigt. Kolla in Manchester Uniteds hemsida för hur du bokar och vilka priser som gäller. Systemet kan skilja sig mellan olika klubbar och ManU är inte rätt klubb för mig.
    Okej, tack!
    Två barn, dubbel lycka
Svar på tråden Fotbollsresa till Premier League.