• Anonym (hur?)

Hur blir man av med..(Äckelmagade göre sig ickebesvär)

Hur blir man av med rövsmör? De senaste dagarna har jag varit superkletig mellanskinkorna och det gör mig galen! Det blir ju skavsår av det.

Det började med en megafinne mellan skinkorna,svinont gjorde den men den gick att klämma så det gjorde jag och baddade med acnelösning. Den är som en liten sårskorpa nu. Men istället har jag detta klibb mellan skinkorna.

Det spelar ingen roll att jag duschar och byter kläder.

• Svar på tråden Hur blir man av med..(Äckelmagade göre sig ickebesvär)
  • Anonym (what)

Rövsmör??? Förvånad
    Som inte försvinner i duschen? Gå till läkaren?

• Anonym (hur?)
    Anonym (what) skrev 2014-03-26 22:26:10 följande:
    Rövsmör??? Förvånad
    Som inte försvinner i duschen? Gå till läkaren?
    Jo, det gör det men det kommer tillbaka igen efter bara ett par tre timmar. Jag använder kläder i naturmaterial så ¨de ska andas och jag har inte haft så här förr. Bara om jag typ tränat en massa och blivit svettig. Men då har jag duschat och sen har det varit bra.
  • Anonym (hur?)
    whydoyoucare skrev 2014-03-26 23:19:28 följande:
    Vad fan är rövsmör? Svett eller?

Tja, om jag hade svettats så ja, annars är det kletigt och äckligt guck bara
  • Anonym (hur?)
    Anonym (p) skrev 2014-03-26 23:53:32 följande:
    pilonidalcysta?
    Det vet jag inte vad det är men ska genast kolla! Tack!
  • Anonym (hur?)
    Anonym (p) skrev 2014-03-26 23:53:32 följande:
    pilonidalcysta?

Det kan det absolut vara! Nu kan jag ju inte se själv, men ska absolut söka för detta. Stort tack återigen!
  • Anonym (p)

Min son fick det, vidrigt och plågsamt, men efter operation läkte det riktigt bra och han är nu helt besvärsfri.

• Anonym (hur?)
    Anonym (p) skrev 2014-03-27 09:18:46 följande:
    Min son fick det, vidrigt och plågsamt, men efter operation läkte det riktigt bra och han är nu helt besvärsfri.

Ja, ajg är öm, men jag är van att ha ont på annat vis så detta var 'inte så farligt' men när jag torkar mig efter dusch känns det som en grop så.. Det kan mycket väl vara detta.
Svar på tråden Hur blir man av med..(Äckelmagade göre sig ickebesvär)