• IdaRos

missfall????

Hej alla.

JAg och min man har försökt få barn snart ett år.

Sist prickade vi in ÄL och jag skulle haft mens förra torsdagen (1 vecka sedan). Jag fick istället mens igår natt (natten ons/tors). och igårkväll (torsdag kväll) komdet ut en jättestor blodklump, som en halv handflata.
    Jag har aldrig varit med om det innan.

Kan detta ha varit ett missfall? Det skulle vara i v.4 i så fall.  

• Svar på tråden missfall????
  • Jag är bara jag

Ja,mycket möjligt ifall du är säker på när äl var. Om du verkligen hade äl då var det ju definitvit ett tidigt m.f,men v.5. Har man passerat BIM har man gått in i v.5. Det är jättevanligt med så tidiga m.f,de flesta vet inte om det ens för de kommer runt BIM. Det enda positiva är att du kan bli gravid även om det är klen tröst just nu kanske.

• IdaRos
    Jag är bara jag skrev 2014-03-28 00:51:34 följande:
    Ja,mycket möjligt ifall du är säker på när äl var. Om du verkligen hade äl då var det ju definitvit ett tidigt m.f,men v.5. Har man passerat BIM har man gått in i v.5. Det är jättevanligt med så tidiga m.f,de flesta vet inte om det ens för de kommer runt BIM. Det enda positiva är att du kan bli gravid även om det är klen tröst just nu kanske.
    Jag är säker på när ÄL var, jag testar med ÄL stickor och fick utslag. ja det känns ju tråkigt om det nu var ett missfall. Och det tror jag ändå att det var. Har även mkt mer "mensvärk" än vanligt. Jaja..men det känns ändå hoppfullt att jag i så fall kan bli gravid. Vi har försökt länge utan resultat och börjat tro att det är något fel på nån av oss. Har tid för att påbörja fertilitetsutredning.

Tack för ditt svar!
  • Jag är bara jag

Beklagar! Gör utredningen ni,men säg inte prompt att du varit gravid för det vet du ju inte till 100% och tror de det kanske de tycker ni ska fortsätta själva ett bra tag till... Lycka till!

Svar på tråden missfall????