• Anonym (Jobbigt)

Jag har aldrig fått orgasm!

Hej jag är en tjej på 20 år, jag har haft sex sedan jag var 15 så jag tycker inte att det är något nytt och känner mig osäker på. 
    Problemet är bara att jag har aldrig fått en orgasmSkäms

Det har inte varit ett problem tidigare för jag har inte bytt mig om det för jag tycker att sex är skönt, jag tror att jag har varit nära ett par gånger för att det pirrar skönt och det blir skönare och skönare tills jag tror att jag inte kan stå ut längre och sen bara sluter det. Vilket antiklimax! 

Jag har aldrig fått orgasm varken genom samlag eller killen eller när jag själv har tagit på mig själv, då har jag ändå använt mig av diverse hjälpmedel så som vibrator och liknande.

Vad ska jag göra för att jag ska kunna komma? Har ni några förslag?

Tack på förhandSkrattande

• Svar på tråden Jag har aldrig fått orgasm!
  • Anonym (Fia)

Välkommen till klubben. Är 24 år och har exakt samma problem som dig.

Hoppas såklart på att någon kan ge oss lite bra tips.

Lycka till!

• Anonym (Nepp)

Inte jag heller. Är 25 år. Sambo. Och gravid. Allt annat funkar men kan verkligen inte få orgasm

• Anonym (Jobbigt)

Det känns ju skön iaf att jag inte är ensam om det. Och det är precis som ni säger allt annat är ju bra förutom att orgasmen inte finns där

• Anonym (Fia)

" jag tycker att sex är skönt, jag tror att jag har varit nära ett par gånger för att det pirrar skönt och det blir skönare och skönare tills jag tror att jag inte kan stå ut längre och sen bara sluter det. Vilket antiklimax! "

Detta stämmer in så jävla bra.

• Anonym (Svårt)

Kvinnlig orgasm kan vara svårt. Har du haft sex med flera killar? Har det varit någon skillnad? När har du varit som närmast, vid onani, samlag eller när killen har smekt/slickat dig?

• Anonym (Fia)
    Anonym (Svårt) skrev 2014-03-28 14:03:33 följande:
    Kvinnlig orgasm kan vara svårt. Har du haft sex med flera killar? Har det varit någon skillnad? När har du varit som närmast, vid onani, samlag eller när killen har smekt/slickat dig?

Varit med runt 30 killar kanske. Min nuvarande sambo är den bästa jag har haft hittills då han vet hur jag kommer nära innan det bara dör. Jag är har varit som närmast med min sambo och våran gemensamma KK.

Tycker om att se honom göra det skönt för andra tjejer. Två gånger har jag fått "sprutorgasm" fast utan orgasmen tyvärr.
  • Anonym (Svårt)
    Anonym (Fia) skrev 2014-03-28 14:10:52 följande:

Varit med runt 30 killar kanske. Min nuvarande sambo är den bästa jag har haft hittills då han vet hur jag kommer nära innan det bara dör. Jag är har varit som närmast med min sambo och våran gemensamma KK.
    Tycker om att se honom göra det skönt för andra tjejer. Två gånger har jag fått "sprutorgasm" fast utan orgasmen tyvärr.
    Alltså ni har en tjej som gemensam kk? Och du blir upphetsad av att se honom göra det skönt för henne, men det räcker inte ända fram för dig i alla fall? Hur känns det att han kan ge henne orgasm men inte dig då? Gör ni tjejer något med varandra också? Hur känns det för dig i så fall?
  • Anonym (Hilda)

Kan du inte prova att få orgasm själv? Antingen att du smeker med händerna eller gnider dig mot något, att fantisera samtidigt brukar vara till stor hjälp. Om du lyckas framkalla en orgasm på egen hand så kan du kanske guida killen/killarna så att du får det under sex också.

Låter sjukt frustrerande att inte få orgasm när man känner att det är nära.

• Anonym (Fia)
    Anonym (Svårt) skrev 2014-03-28 14:14:14 följande:
    Alltså ni har en tjej som gemensam kk? Och du blir upphetsad av att se honom göra det skönt för henne, men det räcker inte ända fram för dig i alla fall? Hur känns det att han kan ge henne orgasm men inte dig då? Gör ni tjejer något med varandra också? Hur känns det för dig i så fall?

Våran föredetta KK menade jag. Hon flyttade tyvärr. Jag är bi så jag hade även roligt med henne utan och tillsammans med min sambo. Hon var av typen som fick orgasm otroligt lätt. (hon fick orgasm om hon nuddade fitta när hon sög) Vilket inte var så roligt alla gånger. Men det var underbart att se henne få dem och ge henne dem. Men tyvärr så räckte det inte. Det blir liksom en upptrappning.

1112233334444455566667777888999, 00000000000000000001111222 osv.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Hilda) skrev 2014-03-28 14:16:47 följande:
    Kan du inte prova att få orgasm själv? Antingen att du smeker med händerna eller gnider dig mot något, att fantisera samtidigt brukar vara till stor hjälp. Om du lyckas framkalla en orgasm på egen hand så kan du kanske guida killen/killarna så att du får det under sex också.

Låter sjukt frustrerande att inte få orgasm när man känner att det är nära.

Känns som om jag har kapat denna tråd. Men det håller sig iaf inom ämnet.

Jag kan inte komma på egen hand. Har massor av sexleksaker och har legat i timmar med dem. Men det är samma sak där. Det går up up up up och sedan är det tillbaka på 0 och det börjar om. Jag har prövat allt möjligt för att få komma, men inget hjälper mig ta mig över tröskeln. Det bara dör när jag är så nära.
  • Anonym (Svårt)
    Anonym (Fia) skrev 2014-03-28 14:27:22 följande:

Jag kan inte komma på egen hand. Har massor av sexleksaker och har legat i timmar med dem. Men det är samma sak där. Det går up up up up och sedan är det tillbaka på 0 och det börjar om. Jag har prövat allt möjligt för att få komma, men inget hjälper mig ta mig över tröskeln. Det bara dör när jag är så nära.

Jo, det är ju samma problematik, även om ingen kommer med så bra råd till TS. Alltså det är likadant för min fru, kommer nära, men aldrig över tröskeln. Hon var länge avhållsam av religiösa orsaker, men när hon var 24 trillade hon dit med en kille och fick orgasm första gången. När han dumpat henne försökte hon på egen hand men lyckades inte. Och det jobbiga är att hon inte kommer med mig heller. Frustrerande att när hon låg med killen som förförde henne fick hon orgasm trots att det hon gjorde egentligen var fel och "förbjudet" enligt hennes sätt att se. Men nu med mig som hon är gift med så kommer inte tillfredsställelsen. 
  • Anonym (Hilda)
    Anonym (Fia) skrev 2014-03-28 14:27:22 följande:

Låter sjukt jobbigt.

Jag vet bara hur jag själv kommer, så det är väl det enda jag kan tipsa om:
    Jag kan bara komma på ett sätt, och det är genom att ligga på mage på sängen och ha en del av täcket under mig och lite (inte för mycket) upp som en klump precis över klitoris. Sen "juckar jag". Inte det mest graciösa sätt kanske, men det är inte så jobbigt, det är skönt och det är inte kladdigt (har kläder på). Det kanske iofs inte fungerar för dig eller TS.
    Sinnesstämningen är riktigt viktig, jag brukar föreställa mig att jag är med en person jag älskar över allt annat och att denne är i mig, att denne stönar osv. När jag närmar mig orgasm så brukar jag köra på lite snabbare. Om jag byter sinnesstämning så är det jättelätt att det inte alls går. 
    Sen brukar det vara lättare om jag är lite kissnödig.

Kanske helt värdelöst råd eftersom kvinnor är väldigt olika när det gäller hur man når orgasm, men det där fungerar prima för mig.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Svårt) skrev 2014-03-28 14:37:44 följande:
    Jo, det är ju samma problematik, även om ingen kommer med så bra råd till TS. Alltså det är likadant för min fru, kommer nära, men aldrig över tröskeln. Hon var länge avhållsam av religiösa orsaker, men när hon var 24 trillade hon dit med en kille och fick orgasm första gången. När han dumpat henne försökte hon på egen hand men lyckades inte. Och det jobbiga är att hon inte kommer med mig heller. Frustrerande att när hon låg med killen som förförde henne fick hon orgasm trots att det hon gjorde egentligen var fel och "förbjudet" enligt hennes sätt att se. Men nu med mig som hon är gift med så kommer inte tillfredsställelsen. 

Men då vet hon iaf att hon kan komma. Jag kan ibland sakna något mer förbjudet men vågar inte riktigt. Som tur va kan min kille mig och får mig att göra lite förbjudna saker. Det gör att jag kommer närmare.

Du kanske ska göra något lite mer förbjudet med din fru.
  • Anonym (Svårt)
    Anonym (Fia) skrev 2014-03-28 14:42:40 följande:

Men då vet hon iaf att hon kan komma. Jag kan ibland sakna något mer förbjudet men vågar inte riktigt. Som tur va kan min kille mig och får mig att göra lite förbjudna saker. Det gör att jag kommer närmare.
    Du kanske ska göra något lite mer förbjudet med din fru.
    Det är förstås svårt att ha "sex med tillfällig partner" när vi är gifta. En sak som vi har försökt "härma" från sexet med hennes kille och som gjorde henne upphetsad då är att köra helt oskyddat trots att vi inte vill ha barn nu, men det har inte hjälpt ända fram även om det har varit nära någon gång, men det är också lite för riskabelt i längden. Jag är nog inte tillräckligt djärv för att göra så mycket förbjudet, han var mycket erfarnare och framåt än mig. Men det känns bra på ett sätt att hon har fått uppleva orgasm. Det var jätteskönt enligt henne, men samtidigt är det förstås frustrerande.
Svar på tråden Jag har aldrig fått orgasm!