• Anonym (Ledsen)

Jag är en hora enligt min chef

Min chef hatar mig. Jag vet det sedan länge. Han har alltid stört sig på mig, ignorerar mig och särbehandlar mig negativt. Han försöker dock göra det diskret men det blir tydligt efter ett tag eftersom att man ser ett mönster.

Idag satt jag och min kollega och pratade. Min chef stod en bit bort men han kunde ju höra vad vi pratade om. Sen pratade jag och kollegan om mat. Då sa jag att jag skulle fixa tacos till mig och min sambo ikväll.

För en timme sen innan jag slutar så sitter min chef och diskuterar med ekonomichefen och en annan anställd om allmänna saker. Sen hör jag min chef säga "aee nu blir de att åka hem och käka oxfilé som frugan ska laga-och det är tur det att hon har sådan klass. Hade hon hållt på med billiga maträtter såsom tacos, osv skulle hon i mina ögon vara en slampa för det finns inget mer slampigt än brudar som försöker imponera på sina män med något så billigt". Jag fick nog där för jag vet att han syftade på mig-han tycker jag är en slampa..en jävla hora, det är vad jag är. Han tryckte på ordet "tacos" och "slampa" så jag skulle höra det. Kunde inte hålla mig för gråt. Vad fan har jag gjort för att förtjäna detta?!? Tog på mig jackan, tog min väska och gick fram till honom och tog tag i hans "paket" mellan benen och sa "mmm sen ska du ha sex med din fru, men inte kommer hon känna nått av den här". Sen gick jag hem.

Orkar mig att jag gjorde så, jag kommer troligen bli av med jobbet så jag står där utan jobb. Fyfan asså...fyfan för mobbing.

• Svar på tråden Jag är en hora enligt min chef
  • Anonym (P)

Ja, det sista var dumt gjort. Kunde spelat in när han pratar om dig istället och anmäla.

• Långbenopluto

Va?? VARFÖR tafsade du på honom????

Du skulle ha kontaktat facket..... inte tafsat, du får skylla dig själv nu när du troligtvis får sparken...

• athanatos

Nja tror ärligt talat inte att han kommer anmäla det där, folk som han som pratar så mycket vet att det finns hur mycket som helst som kan slå tillbaka mot dom om man börjar nysta upp saker.

• Limalie

Eh.......hjälp!

eller trolltrådsdags igen.

• Miss Skywalker

Wow! Du gjorde helt rätt! Inte många som vågat göra så trots att de velat. Sök ett jobb med en chef som inte är psykopat och ta inte skit mer..

• Anonym (Trollmor)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-03-28 16:44:45 följande:

Min chef hatar mig. Jag vet det sedan länge. Han har alltid stört sig på mig, ignorerar mig och särbehandlar mig negativt. Han försöker dock göra det diskret men det blir tydligt efter ett tag eftersom att man ser ett mönster.

Idag satt jag och min kollega och pratade. Min chef stod en bit bort men han kunde ju höra vad vi pratade om. Sen pratade jag och kollegan om mat. Då sa jag att jag skulle fixa tacos till mig och min sambo ikväll.

För en timme sen innan jag slutar så sitter min chef och diskuterar med ekonomichefen och en annan anställd om allmänna saker. Sen hör jag min chef säga "aee nu blir de att åka hem och käka oxfilé som frugan ska laga-och det är tur det att hon har sådan klass. Hade hon hållt på med billiga maträtter såsom tacos, osv skulle hon i mina ögon vara en slampa för det finns inget mer slampigt än brudar som försöker imponera på sina män med något så billigt". Jag fick nog där för jag vet att han syftade på mig-han tycker jag är en slampa..en jävla hora, det är vad jag är. Han tryckte på ordet "tacos" och "slampa" så jag skulle höra det. Kunde inte hålla mig för gråt. Vad fan har jag gjort för att förtjäna detta?!? Tog på mig jackan, tog min väska och gick fram till honom och tog tag i hans "paket" mellan benen och sa "mmm sen ska du ha sex med din fru, men inte kommer hon känna nått av den här". Sen gick jag hem.

Orkar mig att jag gjorde så, jag kommer troligen bli av med jobbet så jag står där utan jobb. Fyfan asså...fyfan för mobbing.

Det värsta som kan hända är att han istället för lön betalar med troll-deg.
  • Anonym (:-) :-) :-) :-))

Du skulle ha örfilat honom istället. Bara bitch slapat honom på ett förnedrande sätt och sen gått hem.

• puss
    Limalie skrev 2014-03-28 16:50:59 följande:

Eh.......hjälp!

eller trolltrådsdags igen.

Fast skön.
  • Anonym (nja)

Tappade stilar är det gott om på Familjeliv, särskilt en fredag kväll.

Men om detta skulle vara sant: han tycker du är billig.

Men han  har inte kallat dig för hora.

• studentbruttan29

Tryck upp en tacos i stjärten på honom istället. 

• cirkusmusen

Haha jag dör!

Hoppas den här är sann! :D Hade velat se TS göra detta i verkligheten :D

Svar på tråden Jag är en hora enligt min chef