Förstör sociala medier (FB, twitter etc.) relationer?
Sitter ensam nu i helgen då maken tog husvagnen och åkte iväg. Han ska "tänka". Tänka på vad han vill, om det ska vara vi osv. Mitt hjärta blöder och jag har gråtit livet ur mig hela veckan. Jag tycker att vi har för lite tid med varandra då han jobbar natt i 12 timmars-pass. Han jobbar så klart för mycket och jag förstår att det är jobbigt för honom..... men, så märker jag att den där jä##a telefonen ständigt antingen ringer eller plingar för SMS. Annars sitter han och kollar FB eller Blocket mest hela tiden. Han känner sig bunden/instängd och jag känner mig ensam. Men till och med jag som är arbetslös och hemma med barnen känner den stress som FB för med sig. Ständigt ska man kolla om någon skrivit något, om någon har taggat en i en kommentar. Det kan ju inte bara vara jag som är innerligt trött på FB? Massor av folk man inte riktigt känner, massor av "gilla-sidor" och nyhetsdelningar som man ska uppröras av. Föredettingar som gillar makens statusar och bara svävar runt hans profil hela tiden.
Så tror ni att de sociala medierna förstör vissa förhållanden?
Kan tillägga att vi har 17år ihop och en 4-åring