• Anonym (Ledsen)

missfall :-(

Åh blir så ledsen.

Plussade starkt igår. (Bim -2) Hade några dar innan haft nå småblödning på morgonen men sen var de som bortblåst. Så höll de på i ca 5 dar o sen plussa jag. Testade för att jag kände mig gravid och att det kändes konstigt med bara en liten blödning på morgonen. Igår var de helt vanliga flytningar. Imorse brunt och nu efter sex så kom de blod . Så antar det är kört nu. Om de nu är mf kan de väl bara komma igång mer!!
    Blir galen och less, försökt över ett år och när man väl får ett plus ska de sluta så här.

Antar jag bara ville skriva av mig.

• Svar på tråden missfall :-(
  • Anonym (håller tummarna)

Efter som du blödde efter sex så kan det lika gärna bero på känsliga slemhinnor och bristande blodkärl.. hur mkt blöder det? Tycker inte att du ska ge upp hoppet helt än, håller tummarna för dig!! 

• Anonym (kram)

Jobbigt:'( Det är ledsamt och det gör ont. Det är kanske inte nån tröst just nu men det kommer kännas lättare om ett tag. Många gånger beror det på nåt fel på fostret men det är väl inget man vill höra nu.. kram♥

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (håller tummarna) skrev 2014-03-29 20:43:27 följande:

Efter som du blödde efter sex så kan det lika gärna bero på känsliga slemhinnor och bristande blodkärl.. hur mkt blöder det? Tycker inte att du ska ge upp hoppet helt än, håller tummarna för dig!! 

Tack för orden. Blöder inget direkt nu utan det kom när jag gick på toa direkt efter och så kom det lite på mannens ja, organ. ( ursäkta detaljer ) ja det är ju sant men är nig lika att ställa sig in på mf. Blödde inget i förra grav..
  • Anonym (...)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-03-29 20:38:26 följande:

Åh blir så ledsen.

Plussade starkt igår. (Bim -2) Hade några dar innan haft nå småblödning på morgonen men sen var de som bortblåst. Så höll de på i ca 5 dar o sen plussa jag. Testade för att jag kände mig gravid och att det kändes konstigt med bara en liten blödning på morgonen. Igår var de helt vanliga flytningar. Imorse brunt smile4.gif och nu efter sex så kom de blod smile4.gif . Så antar det är kört nu. Om de nu är mf kan de väl bara komma igång mer!!
    Blir galen och less, försökt över ett år och när man väl får ett plus ska de sluta så här.

Antar jag bara ville skriva av mig.

Är du säker på att det är missfall??när jag var gravid och hade samlag fick jag oxå blod och doktorn sa att det är normalt och nu är min son 9 mån..det behöver ej vara missfall!
  • Anonym (håller tummarna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-03-29 20:48:44 följande:
    Tack för orden. Blöder inget direkt nu utan det kom när jag gick på toa direkt efter och så kom det lite på mannens ja, organ. ( ursäkta detaljer ) ja det är ju sant men är nig lika att ställa sig in på mf. Blödde inget i förra grav..
    Jag blödde i 1.5 vecka mellan v 5-7 ca, vissa dagar var det brunt, andra dagar rosa, orange, en gång tom klarrött blod. Det kom aldrig några mängder utan bara på papperet när jag torkade mig efter toabesök. Födde en frisk son :) 
  • solros68

Det är inte helt ovanligt att man blöder efter sex, när man är gravid. Och bara för man blöder, betyder det inte automatiskt att det är missfall. Jag fick missfall innan jag fick min son, men blödde nästa mer när jag var gravid med sonen. Jag håller tummarna för att det går bra för dig!

• Anonym (Ledsen)

Tack för era kommentarer! Behöver ju inte va missfall men känns som det. Var nyss på toa igen och nu kom de knappt nått på pappret. Men är så skumt att jag har haft småblödning innan plusset också. Ska kanske inte ta ut de i förskott utan vänta nån dag o se om det kommer mer brunt/blod.

• Anonym (Ledsen)

Förresten ni som kan det här. Om jag nu motförmodan inte får mf borde jag då få stegring på mina test? Dom är ju ännu inte lika starka som kontrollstrecket. Så morgondagens borde ju va starkare än dagens, osv?

• viseversa

Jag blödde också i början två av mina 4 graviditeter. Dom barnen är 6 resp 5,5 år gamla idag : )

• Anonym (Ledsen)

Inget brunt eller blod sen igår då vi hade sex. Tog ett nytt test imorse. Jämnförde med gårdagens och ser en stegring, gör ni? Då borde det ju inte va mf än, eller?

Svar på tråden missfall :-(