• Anonym (tidigt)

Fråga till kvinnor: när började du onanera och hur ofta?

Jag har många gånger funderat över det faktum att jag började onanera när jag var 10-11 år vilket jag kan tycka är väldigt tidigt (fick dock mens tidigt-precis innan jag skulle fylla 12). Sedan dess har jag onanerat minst 1 gång/vecka (ibland oftare i perioder). Jag har även haft stark sexlust vilket jag aldrig uppfattat att andra personer jag känner har men vi har aldrig pratat om det heller så jag vet inte. Jag har t.ex. prövat analsex många gånger och tycker om det, men jag har många vänner som säger att det är perverst att ha analsex :s och jag vågar ju då självklart aldrig erkänna att jag haft det utan jag brukar hålla med.

Så jag undrar, när började du onanera och hur ofta gör du det? Är det "ovanligt" att ha sån sexlust som kvinna som jag har?

• Svar på tråden Fråga till kvinnor: när började du onanera och hur ofta?
  • Lejon2007

Jag började nog ungefär vid 12års åldern också men tror det tog ett tag innan jag förstod hur det gick till. :S

Det är inte ovanligt att tjejer har stor sex lust, jag har nästan alltid haft mer lust än mina pojkvänner bl.a.
    Tror däremot att det är många som tycker det är pinsamt och tabu att vara "kåt" som tjej än idag.
    Men det är på väg åt rätt håll.

• VälforMulerad
    Lejon2007 skrev 2014-03-30 14:08:34 följande:
    Jag började nog ungefär vid 12års åldern också men tror det tog ett tag innan jag förstod hur det gick till. :S

Det är inte ovanligt att tjejer har stor sex lust, jag har nästan alltid haft mer lust än mina pojkvänner bl.a.
    Tror däremot att det är många som tycker det är pinsamt och tabu att vara "kåt" som tjej än idag.
    Men det är på väg åt rätt håll.
    Då är fröken (eller frun?) en bra förebild, inga pinsamheter vilar över dig.
  • Anonym (Tjej26)

Jag kommer ihåg när jag fick min första orgasm!! 

Jag och min kompis lekte ofta "par-lekar" och hade låtassex. Vi låg på varandra och jag antar att hennes ben var mellan mina ben och vi liksom gned mot varandras ben. Då fick jag min första orgasm. Jag var typ 11 år. 

När jag själv började onanera kommer jag dock inte alls ihåg...kanske ungefär i samma ålder. Jag brukade läsa sex-noveller vid datorn och onanera ;)

• La Lola

Jag var 17.

Tycker du att det räknas som ofta att onanera en gång i veckan Ts?
    Eller är det de där perioderna du främst tänker på?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (H)

Haha jag onanersr nog nästan varje dag, så 1 gång/vecka är inte mycket enligt mig! ;) jag har partner som jag har sex med dessutom!

Jag började nog när jag va 11/12 år gammal.

• SilentHill

Jag var runt 10 år när jag började och brukar onanera flera gånger om dagen. Skulle vilja påstå att min sexlust är hög

BF 5 September (V.18)
  • Anonym (TissTass)

Jag brukade låtsas att jag var med någon jag älskade och låtsades ha sex med denna genom att gnida mig mot en handduk i sängen, anledningen till att jag fortsatte med det var för att jag fick en orgasm första gången jag gjorde det. Jag var nog mellan 10 och 12. Jag gjorde det kanske en gång i veckan, jag kunde få uppemot 40 orgasmer, men då var de svagare och svagare efter 10, så de sista var ju inte speciellt roliga. Numera nöjer jag mig med 3 eller 4, det räcker.

Jag har aldrig haft hör sexlust, men orgasm är skönt, är väl därför jag gör det :P

• Anonym (Kingen)

Jag tror inte det är så vanligt att kvinnor onanerar. Om dom gör det vill jag veta det lika lite som jag vill veta hur ofta de bajsar.

• La Lola
    Anonym (Kingen) skrev 2014-03-30 15:37:56 följande:
    Jag tror inte det är så vanligt att kvinnor onanerar. Om dom gör det vill jag veta det lika lite som jag vill veta hur ofta de bajsar.
    Vi både bajsar o onanerar. En del ofta, en del sällan.
    Precis som karlar.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Kingen)
    La Lola skrev 2014-03-30 15:39:20 följande:
    Vi både bajsar o onanerar. En del ofta, en del sällan.
    Precis som karlar.
    Säg inte så La Lola, jag som hade hoppats på att komma till ikväll.
Svar på tråden Fråga till kvinnor: när började du onanera och hur ofta?