• Apotheosis

Så besviken på typ alla klädmärkens pojksortiment

Pomp de lux har SÅ fina byxor för flickor, men tittar man på pojkkläderna är det likadana byxor som de som finns på H&M/lindex/kappahl/zara/pop och så vidare. Varför finns det så mycket fina flickkläder och så många olika stilar för flickor medan pojkar antingen måste klä sig som gubbar eller hiphoppare? Någon som har något tips på var man kan köpa pojkkläder som inte ser likadana ut som alla andra märkens pojkkläder? Det blir liksom bara Molo här då det är det enda med en smula kreativitet även för pojkar.

• Svar på tråden Så besviken på typ alla klädmärkens pojksortiment
  • fluu

Handla på affärer som säljer till barn då. Eller gå helt enkelt på båda avdelningarna. Så gör vi till vår dotter.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Apotheosis
    Suess skrev 2014-03-30 16:07:31 följande:
    se.nextdirect.com

Har jätte fina kläder till både pojkar och flickor tycker jagGlad
    Hoppas du också gillar det.
    Tack, men jag tycker att kläderna på sidan ser ut som kläderna från H&M. :( Jag vill gärna se något mer kreativt, som inte finns i alla andra butiker liksom. :(
  • Apotheosis
    fluu skrev 2014-03-30 16:11:00 följande:
    Handla på affärer som säljer till barn då. Eller gå helt enkelt på båda avdelningarna. Så gör vi till vår dotter.
    Jag vet var man hittar fina flickkläder, och sådana har vi redan. Jag är ute efter pojkiga kläder eftersom jag tycker att det är fint när kläder är pojkiga, men jag vill ha ett bredare, sortiment, gärna kreativt och nyskapande men pojkigt.
  • fluu
    Apotheosis skrev 2014-03-30 18:33:00 följande:
    Jag vet var man hittar fina flickkläder, och sådana har vi redan. Jag är ute efter pojkiga kläder eftersom jag tycker att det är fint när kläder är pojkiga, men jag vill ha ett bredare, sortiment, gärna kreativt och nyskapande men pojkigt.
    Vad är det som är "pojkigt" då?
  • Natulcien
    Apotheosis skrev 2014-03-30 18:33:00 följande:
    Vad är 'pojkigt'?
  • Apotheosis

Jag vill bara ha tips och svar på min fråga i denna tråd. :) Vet ni inte vad som är pojkigt så är den här tråden inte för er. :)

• fluu
    Apotheosis skrev 2014-03-30 19:27:48 följande:
    Jag vill bara ha tips och svar på min fråga i denna tråd. :) Vet ni inte vad som är pojkigt så är den här tråden inte för er. :)
    Jag undrar  just så att jag kan tipsa...
  • Apotheosis

Kläder utan volanger, puffärmar, blommor, rosetter, glitter,  katter, vågiga kantband...

Så fort man stöter på ett fint plagg, till exempel ett par byxor som inte är ett par raka chinos eller jeans, då är de ljusrosa och blommiga. :(

Svar på tråden Så besviken på typ alla klädmärkens pojksortiment