• Anonym (kk)

Knullkompis, känner mig som en köttbit

Började dejta en kille för några veckor sedan men kände absolut ingenting för honom. Dock var han snäll och trevlig så jag frågade om han inte bara ville ha sex o vara vänner. Han var helt med på det och sexet är bra men nu känner jag mig bara som en köttbit eller en knulldocka. Han är inte alls lika trevlig längre. Han frågar ingenting längre och de går typ inte att föra en normal diskussion med honom. Jag gillar sex o trivs med upplägget vi har men jag vill ha en knullKOMPIS inte bara en mänsklig dildo. 

Hur är de för er andra med detta upplägg. Kan ni umgås som normala människor o faktiskt känna att de är en trevlig person och inte bara en köttbit?

• Svar på tråden Knullkompis, känner mig som en köttbit
  • Anonym (me too)

Jag vet precis, har varit i den sitsen Ibland är det skönt att bara få ha sex, men efter ett tag så blir det rätt tomt o tråkigt sex. Jag kände mej ganska utnyttjad och som du säger som en knulldocka så jag bröt och har låtit bli att ge mej in i nåt nytt kk-förhållande. Visst vll jag ha sex, men inte på enbart hans premiser, utan mer på mina egna..... kan han inte ge mej det jag vill ha o behöver så får han vandra vidare..... Bryt det och gå vidare!

• Smecker

Jag ser ingen poäng med att ha sex med någon som jag inte kan eller vill umgås med före och/eller efter sexet. Då ger det mer att onanera.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Ernst Hugo

Beroende vilka krav man har på dialog och umgänge generellt så blir kk olika bra. Min erfarenhet är att något gjorde att det inte blev en "vanlig"relation, och den bristen försvinner ju inte för att sexet är ok eller "bra".Detta kan dock ändras en del om man tänder på något specifikt hos den andre, eller delar en fetisch.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (ja)

Jag är kvinna och delar din upplevelse.  Tänkte att det var jag som var för soft för att ha en KK-relation men det passar väll inte alla helt enkelt.

• Hegeltegel

Det är oftast det som blir fel med KK den ena vill mer än den andre. Prova kanske att fråga om han är intresserad av att göra något annat tillsammans någon gång! Som att fika ,gå på fotografiska eller något som ni båda är intresserade av. Funkar inte det så kanske du får hitta en annan kompis som du kan knulla med.

• Robert 832

Absolut, fast jag har aldrig lärt känna en person i syfte att denne ska bli en kk. Snarare har mina kk:s varit vänner sen tidigare med samma behov som mig och det har liksom bara funkat. Vet inte om det hade varit annorlunda ifall jag inte kände personen... kanske håller han sig så pass opersonlig av rädsla att få känslor? I mitt fall vet jag redan att det jag känner för vänner är just bara vänskap men när man ger sig på att vara kk med någon okänd så vet man inte vad som händer och det kanske skrämmer honom.

• Minxx
    Robert 832 skrev 2014-03-30 19:43:18 följande:
    Absolut, fast jag har aldrig lärt känna en person i syfte att denne ska bli en kk. Snarare har mina kk:s varit vänner sen tidigare med samma behov som mig och det har liksom bara funkat. Vet inte om det hade varit annorlunda ifall jag inte kände personen... kanske håller han sig så pass opersonlig av rädsla att få känslor? I mitt fall vet jag redan att det jag känner för vänner är just bara vänskap men när man ger sig på att vara kk med någon okänd så vet man inte vad som händer och det kanske skrämmer honom.
    Jag tror att det kan vara så. Det är min erfarenhet att vissa killar ska hålla en kort och nästan vara lite otrevliga om man bara är kk, som om de känner ett behov av att markera. Men själva idén med kk är ju att man även är vänner. 
  • Fru Darcy

Nu kan jag bara tala för mig själv. Jag behöver mental stimulans för att bli kåt på en man, spelar ingen roll hur snygg han är om man inte kan kommunicera. Det finns så många härliga män på denna jord, varför nöja dig med en "köttbit"?

• Robert 832
    Minxx skrev 2014-03-30 20:56:12 följande:
    Jag tror att det kan vara så. Det är min erfarenhet att vissa killar ska hålla en kort och nästan vara lite otrevliga om man bara är kk, som om de känner ett behov av att markera. Men själva idén med kk är ju att man även är vänner. 
    Yes men det är det många har svårt för. Att vara god vän med någon som man dessutom är attraherad av... det är inte ett jättehopp därifrån till att man blir kär. Vissa kan inte ta den risken eller hantera sina känslor när de väl kommer.
  • Anonym (aldrig mer kk)
    Minxx skrev 2014-03-30 20:56:12 följande:
    Sån var min kk. Hemsk. När vi träffades var det hur bra som helst men mellan gångerna var det som om jag var hans värsta ovän, han blev kall och hård och fick mig att känna mig just som ett köttstycke man kastade hit och dit när det passade honom. Jag blev så stressad av det att jag blev fysiskt sjuk.
Svar på tråden Knullkompis, känner mig som en köttbit