• Anonym (Mats)

Vilket tycker du är minst attraktivt hos kvinnors utseende?

Personligen tycker jag stora vårtgårdar och lång inte blygdläppar inte är så upphetsande.

De som tycker utseendet förlorar betydelse vid förälskelse bör inte kommentera här.

• Svar på tråden Vilket tycker du är minst attraktivt hos kvinnors utseende?
  • Anonym (Mats)

Långa inre blygdläppar skall det stå.

• Anonym (häng)

Påsiga bröst är det värsta som finns. När de hänger som strutar och ser helt döda ut.

• Anonym (Mats)
    Anonym (häng) skrev 2014-03-30 22:38:25 följande:
    Påsiga bröst är det värsta som finns. När de hänger som strutar och ser helt döda ut.

Runda och fasta is the shit, eller?
  • Ernst Hugo

Platt mage är svårt att förlika sig med.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Ful kvinna)
    Anonym (Mats) skrev 2014-03-30 22:37:06 följande:
    Personligen tycker jag stora vårtgårdar och lång inte blygdläppar inte är så upphetsande.

De som tycker utseendet förlorar betydelse vid förälskelse bör inte kommentera här.

Gud vad ledsen jag blir när jag läser detta. Jag har både och. Vill inte operera mig
  • Anonym (Ful kvinna)
    Anonym (häng) skrev 2014-03-30 22:38:25 följande:

Kanske mina upplevs så. De är inte direkt fasta i alla fall...mer ledsen
  • Anonym (Ful kvinna)
    Ernst Hugo skrev 2014-03-30 22:45:54 följande:
    Platt mage är svårt att förlika sig med.

Vad göra?.. Jag är den mest osexiga kvinnan på jorden. Inget kan bota min smala mage heller...
  • Chester Copperpot

Gravidmage. Ja, jag vet att det kan låta provocerande. Men jag tycker inte det är sexigt med kvinnor som har fått barn. Om det ska göras några barn vill jag helst göra dom själv. Tills dess är hon oskuld...

• Ernst Hugo

Vildblomma@ Ja, det är kanske pinsamt men platt mage på en kvinna är inte fint i mina ögon. Skulle man vara kär så minskar det såklart i betydelse (vet av erfarenhet). Men tänder på runda former och det inkluderar putmage

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Vilket tycker du är minst attraktivt hos kvinnors utseende?