• Lovemyson

    Hjälp har jag fått en könssjukdom??

    Hjälp! Nått år fel. Förra sommaren hade jag oskyddat sex och fick lite komplikationer efter, efter ett tag gick jag till gyn och berättade om mina symptom som var klassiska för skidkatarr, fick medicin, symptomen blev bättre men efter ett tag började de krångla igen fast inte så mkt. Nu hade jag oskyddat igen för en månad sen o r ett par dagar sen fick jag massa bruna flytningar o klåda/sveda där nere o nu på morgonen har de även kommit en liten blödning? Inga vårtor eller liknande.. Har även konstiga små geleklumpar i flytningarna som liknar typ torrt segt snor, ursäkta beskrivningen!!!
    Jag äter p-piller så mens borde de ju inte kunna vara.

    Vad har jag råkat ut för?? Jag ska ringa gyn idag för nu börjar jag bli orolig.. Nån som känner igen symptomen?


  • Svar på tråden Hjälp har jag fått en könssjukdom??
  • tikki masala

    gjorde de inga tester alls? klamydia låter ju  troligt.  Säg till gynekologen att du vill göra tester för alla sjukdomar för du haft oskyddade samlag. Då får du ju svar på din fråga.

  • Piggelito

    Varför fortsatte du att ha oskyddat sex när du inte ens var säker på om du var frisk INNAN senaste samlaget?

Svar på tråden Hjälp har jag fått en könssjukdom??